M
murhe
Vieras
"tarjosi" iltapäivähoitoa lapsellemme myös kolmannelle luokalle. Lapsemme on siis tokalla luokalla nyt. Koulu menee ongelmitta ja minä ja mieheni teemme molemmat ns.toimistotyöaikaa töissä. Kaksi vuotta on toiminut hyvin niin, että lapsemme on mennyt aina iltapäiväkerhoon, jonka järjestää kaupunki. Eilen sitten siinä rupateltiin hoitajan kanssa, lähinnä hän kertoi kaikkia asioita, sellasta yleistä. Sitten mä sanoin, että "on kyllä ollut iso etu että lapsemme on saanut olla iltapäiväkerhossa niin ei tarvitse meidän vanhempien miettiä töissä miten lapsi pärjää yksin kotona. No sitten tää hoitaja sanoi että "nii ja sitten ku menee lapsi kolmannelle ni voi sittenki käydä iltapäiväkerhossa"..No ihmettelin tätä koska siellä ei ole ketään kolmasluokkalaisia ollut ja muiden vanhemmat on sanonu ettei kolmannella ole saanut enää viedä. Kiinnostuin asiasta ja sanoin, että "ihan tosi?" johon tää hoitaja sanoi, että; "joo, jos tarvetta on, ni voi tulla. Me tehään vaan lastensuojeluilmoitus ni saa olla vaikka kuudennelle asti".
Siis mihin tää maailma on menossa. Mulle lastensuojelu ei ole mikään peikko, mutta pakko sanoa että korvaan särähti ja lujaa. Eli lastensuojeluilmoitus siitä että me vanhemmat käydään töissä?? Hetken mietin että "hyvä juttu", mutta kun tajusin asian ni siis täh? Ennemmin minä jään "työttömäksi" siinä vaiheessa!
Siis mihin tää maailma on menossa. Mulle lastensuojelu ei ole mikään peikko, mutta pakko sanoa että korvaan särähti ja lujaa. Eli lastensuojeluilmoitus siitä että me vanhemmat käydään töissä?? Hetken mietin että "hyvä juttu", mutta kun tajusin asian ni siis täh? Ennemmin minä jään "työttömäksi" siinä vaiheessa!