Mä pakotan ton ukon johonkin terapiaan!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Perkele vieköön, toi sen käytös ei ole normaalia!! Ei ole normaalia olla niin saakelin vainoharhainen (ilman mitään syytä ) kuin tuo on! Se tutkii mun puhelimen, selaa sivuhistorian aina kun poistun koneelta. Se lukee mun tekstiviestit jos en ehdi itse ensin.
Se on kiukutellut koko helvetin päivän kun kerroin JUTELLEENI erään lääkisopiskelijan kanssa eilen eräässä kuppilassa. Kun mulla ei ole perkele vieköön enää edes oikeutta puhua vastakkaista sukupuolta edustavalle henkilölle, saati sitten että mulla saisi olla kavereina miespuolisia.

Muutenkin se vittuilee kun mä nyt kerran neljässä vuodessa olin kaverin kanssa viihteellä. Se vihjailee että "mistäs minä tiedän mitä oot tehnyt, vaihtanut varmaan numeroita että voitte puhua koulujutuista jnejnejne." ja että mistä se tietää että on "vain puhuttu"
Tosi saakelin ärsyttävää |O Ottaa niin paljon kupoliin että potkaisen tota pian.

Mitään syytä tommoseen vainoharhaisuuteen ja mustasukkaisuuteen EI OLE, eikä ole ollut koskaan aiemminkaan.

Musta tuntuu ettei mulla ole pirulauta mitään ihmisoikeuksia enää olemassa, ei mitään yksityisyyttä (puhelin, tietokone, sähköposti), enkä saisi edes puhua muille kuin naispuolisille :o

No olet oikeassa siinä, että normaalia tuo ei ole. Miehesi mustasukkaisuus on sitä sorttia, joka tulee tekemään elämästänne yhtä h.elvettiä jonain päivänä. Hakematta tulee mieleen lehdissä tämän tästä olevat 'mustasukkaisuusdraamat', joissa vähintään yhdellä ihmisellä lähtee henki (yleensä naisella).

Alkuperäinen kirjoittaja ou ou:
No olet oikeassa siinä, että normaalia tuo ei ole. Miehesi mustasukkaisuus on sitä sorttia, joka tulee tekemään elämästänne yhtä h.elvettiä jonain päivänä. Hakematta tulee mieleen lehdissä tämän tästä olevat 'mustasukkaisuusdraamat', joissa vähintään yhdellä ihmisellä lähtee henki (yleensä naisella).

Nimenomaan...

Mulla ei omakohtasia kokemuksia ole rajusta mustasukkasuudesta, mutta tiedän eräänkin tapauksen jossa mies oli niin mustasukkanen turhasta, että nainen meni ja petti koska epäiltiin joka tapauksessa. Ja nyt en puhunut että sä ryhtyisit tekoihin.. vaan että pidemmän päälle tuollanen varmaan raastaa hermoja. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Mulla ei omakohtasia kokemuksia ole rajusta mustasukkasuudesta, mutta tiedän eräänkin tapauksen jossa mies oli niin mustasukkanen turhasta, että nainen meni ja petti koska epäiltiin joka tapauksessa. Ja nyt en puhunut että sä ryhtyisit tekoihin.. vaan että pidemmän päälle tuollanen varmaan raastaa hermoja. :/

No tavallaan kyllä ymmärrän. Koska syntipukkina tässä ollaan kuitenkin, vaikkakin täysin aiheetta. En tiedä mitä tuo tekisi jos olisin oikeasti pettänyt niin että tolla äijällä olisi varmat todisteet. Varmaan vetäisi kirveellä kallon auki :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
olet varmasti antanut aihetta ... ehkä et edes itse ole huomannut sitä.

Nimenomaan. Oon kököttänyt kotona kolme vuotta enkä koskaan käynyt missään ilman äijää. Enkä ole edes jutellut muille miehille. Sillä ei oikeasti voi olla mitään aihetta. Ellei sitten ole mustasukkainen mun ja tiskikoneen suhteesta :whistle:

onpa siinä taas nainen. ei voi muuta sanoa ku et sääliksi käy tuota naista. pettää nyt tuommoisen takia

Joo samaa mieltä...
Sulla kuitenkin on paidassa kaula-aukko! Niiih ja dödöäkin laitoit eilen, kun ulos lähdit! Ja mä oon ihan varma, et oot 3v sisään ostanu hameen!
Niii ja semmoset sukkahousut jossa on 2saumaa haaroissa.

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:

Joo samaa mieltä...
Sulla kuitenkin on paidassa kaula-aukko! Niiih ja dödöäkin laitoit eilen, kun ulos lähdit! Ja mä oon ihan varma, et oot 3v sisään ostanu hameen!
Niii ja semmoset sukkahousut jossa on 2saumaa haaroissa.

No voi video. Oonhan mä sit tainnut antaa aihetta :snotty: :snotty: :kieh:

Kuulostaa sairaalloiselta. Käsittääkseni sairaus ei ole oikein parannettavissa, koska kyseessä on jonkin sortin luonnehäiriö.

Minusta ihmissuhde tuollaisen miehen kanssa kuulostaa aika mahdottomalta.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:

onpa siinä taas nainen. ei voi muuta sanoa ku et sääliksi käy tuota naista. pettää nyt tuommoisen takia

Mä taas en yhtään säälittele. Mulla on ollu semmonen mies, joka epäili jotain joka hemmetin kerta, kun ovesta astuin ulos. Loppujen lopuksi se oli niin kuluttavaa, että tuli juu petettyä. Sai edes hetkeksi unohdettua sen helvetin mitä elämä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Miri:

Mä taas en yhtään säälittele. Mulla on ollu semmonen mies, joka epäili jotain joka hemmetin kerta, kun ovesta astuin ulos. Loppujen lopuksi se oli niin kuluttavaa, että tuli juu petettyä. Sai edes hetkeksi unohdettua sen helvetin mitä elämä oli.

LOL. Olisit vaan jättänyt miehen. Mut ei siin mitään meitä on moneen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Miri:

LOL. Olisit vaan jättänyt miehen. Mut ei siin mitään meitä on moneen :D

Huomaa muoto ON OLLU...eli tuli se jätetyksi juu

Mahdottomalta tuntuu nyt mustakin kyllä... Ja kun tietää että tontyylisillä ihmisillä on joskus taipumuksia pimahtaa.

Ja mä opiskelen lukiossa nyt, kera 15-18v ihmisten, eli ei luulisi olevan niistä mustasukkainen. Mutta tiedä sitä sitten...

Yhteistyössä