M
mokasinko taas
Vieras
haluakaan mua oikeasti 100%. Pelottaa että olen "hukannut" 5-vuotta elämästäni mieheen jolle en olekaan elämänsä suurin rakkaus/se oikea tms. Mitä minulla opiskeleva yh on tarjota hänelle? ei yhtään mitään paitsi rakkauteni... Mies on kyllä pyytänyt minua luokseen asumaan ja perheen perustamisesta puhuttu mutta en ole vielä osannut tehdä mitään päätöstä suuntaan tai toiseen. Koska aina kun otan puheeksi kihlat/naimisiinmenon hän vaikenee... Ainoastaan kerran on vastannu ja silloin oli sitä mieltä että ensin pitää muuttaa saman katon alle ja tutustua toistemme sukuun paremmin ja rahanmenoonkin vetosi.. Nykyään ei sano mitään jos kysyn.. Ymmärrän kyllä ettei kaikille oo helppoa puhua näistä asioista.. Ei ole minullekaan helppoa kysyä näitä kysymyksia jos saakin torjuvan vastauksen, ottais liian koville... Sama homma jos kysyn rakastaako minua.. ei kuulu vastausta.. tosin en ole itsekään uskaltanut sanoa sitä kun vain kerran hieman pienessä maistissa mutta mies ei tiennyt että olin ottanut..kun edes kerran sen kuulis, kirjoittaisi vaikka kirjeeseen/viestillä tms jos kasvotusten liikaa ujottaa. pitääkö tässä nyt olettaa että mies hakee itselleen vain jotain siivooja/keittäjää ja hautomoa lapsilleen vai mitä? Pahinta tässä on se että saatan olla jo raskaana tälle miehelle...kuukautiset myöhässä jne...