A
akka
Vieras
Tai ainakin teen siitä vaikeaa ja hankalaa. Olen raskaana (rv10) ja hoidan kotona taaperoa. Mies on usein töissä (10-11 tuntia päivässä) ja iltaisin sekä viikonloppuisin rakentaa meille omakotitaloa eli on harvoin kotona. Ongelma onkin siinä, että kun mies on kotona, olen hänelle aivan kamala! Pelkkä miehen läsnäolo ärsyttää suunnattomasti. En tiedä miksi. Mies ei tee mitään väärin eikä myöskään jätä mitään tekemättä mitä pitäisi tehdä. Mutta silti vaan tiuskin ja äksyilen, ärsytän tahallaan niin kauan kunnes tulee kunnon riita. Nykyisin, sillon harvoin kun mies enää uskaltaa olla kotona, istutaan eri huoneissa eikä puhuta toisillemme mitään. En yksinkertaisesti kestä edes nähdä häntä tai kuulla hänen ääntä. Päivällä kun mies on töissä kaipaan häntä ja suunnittelen kaikkea mukavaa meille illaksi mutta sitten kun mies tulee niin olen vain kiukkunen. Joka päivä päätän, että tänään en valita mutta vaikka onnistuisin pitämään suuni kiinni, ajatuksissa mies silti ärsyttää. Mitä ihmettä mä voisin tehdä?! Tästä liitosta ei ole kohta enää mitään jäljellä.