Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:onko mahdollista että otat näiden kiusaajien vanhempiin yhteyttä? Mun mielestä koulun vaihtaminen ei ole ratkaisu tähän. ja rehtoriin vaan yhteyttä että kovemmin puuttuu tähän kiusaamiseen!!! toi on todella kamalaa kun pitää kiusata ite olen ollut 9v koulukiusattu ja kyllä se arvet jättää ikuiseksi...
luulis että ton jokela jutun jälkeen puututtais nopeammin kiusaamiseen ja pyrittäis ehkäsemään sitä? en nyt tarkota että sinun kohdalle noin kamalaa tapahtuu!
Tänä päivänä lapset ovat kyllä todella julmia ja se alkaa jo tarhasta ja esikoulusta. haukkuvat läskiks ym..
Mun ystävän 7v tuli koulusta kotiin ja itki peilin edessa ja kun äiti kysy että mitä itkee niin vastaus oli että "kun mulla ei ole muotoja niin en ikinä saa poika ystävää!!"
voimia teille..
kyllä siihen kiusaamiseen on puututtu, ja nyt sitä ei ainakaan kamalan suurena määränä enää ole, mut kun tuo huutelu ja suunsoitto ei välttämättä ole osoitettu just Sällille, ei välttämättä kenellekkään, vaan just sitä sellaista yleistä huutelua mitä nyt tuon ikäisiltä voi olettaa.
Ja se yleinen ilmapiiri siellä, toki siellä on hyvin käyttäytyviäkin, todennäköisesti suurinosa osaa olla ja ottaa muut huomioon, tuolle Sällille nyt vaan jokainen iva, kohdistuu se keneen tahansa, nyt kolahtaa.
Mäkissä oltiin tuossa kerran ja pari jotain 12v poikaa istu siinä lähellä, ja sieltä alkoi kuulumaan jotain "se ny on semmonen homo, joku homppeli" tms joka ei liittynyt Sälliin mitenkään, ni sitä alko ottaa päähän jo sekin.Tottakai kun jotain (vertaa vaikka pienen lapsen kyselyikään ja sanaan miksi ) asiaa kuuntelee 100 krt päivässä pari vuotta, ni alkaa käämit menemään