mä rakastan mun miestä niin että sattuu, mutta tuntuu että se ei enää rakasta mua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuska"

Vieras
siis.. me eletään ihan tavallista "tasapaksua" arkea, tuttua ja turvallista...
kummallakin on omia menojaan ja omia kavereitaan, mutta ollaan myös yhdessä.
kun alettiin seurustella 5vuotta sitten 10 vuoden ystävyyden jälkeen, mies ei malttanut pitää näppejään musta erossa. meillä oli melkein vuoden "alkuhuuma" kun oli perhosia vatsassa ja ikävä koko ajan... sit huuma loppui ja edelleen seksielämä kukoisti, kumpikin oli tyytyväisiä ja onnellisia, me naurettiin paljon ja elämä oli erittäin mukavaa.
sitten alettiin rakentaa taloa pitkästä tavarasta, siihen meni melkein 2v jonka ainaka mies väsyi, enkä häneltä mitään rakkaudenosoituksia ja romanttisia yllätyksiä vaatinutkaan. autoin raksalla, tein ruokaa, lämmitin saunaa, hieroin ja hellin raskaan työn raatajaani.
nyt ollaan asuttu tässä uudessa kodissa se vajaa pari vuotta ja mies ei ole "palautunut ennalleen". siitä on tullut 24/7 MÖRKÖ.
käy töissä, makaa sohvalla, kaivaa napaansa, tuijottaa urheilua, tiuskii, äyskii, näkee kavereitaan, ravaa jääkiekkopeleissä, mutta ei tee mitään enää mun kanssa. ei mitään. väittää rakastavansa, ei halua erota, ei ole toista naista, kaikki on hyvin ja silti mä oon ihan yksin. kukaan ei halaa, kukaan ei helli, kukaan ei enää kerro miten ihana olen jne.
ja kun sanon tästä miehelle, se sanoo että "en mä osaa tollasia sanoa". on se kumma kun pari vuotta sitten osasit.
musta tuntuu koko ajan niin epävarmalta. pelottaa ja puuduttaa tää tilanne.
seksielämäkin nollassa kun mä kuulema painostan kun n.kerran kuussa kysyn, että miksi meillä ei ole seksiä?! et mä olen puutteessa ja haluan tietää syyn miksi mua ei kotona tyydytetä...
oon oikeesti jo vakavasti miettinyt pettämistä. en mä siihen ikinä pystyis, mutta se, että mä olen edes ajatellut jotakuta muuta vain tyydyttämään mun tarpeeni on helvetin paljon multa..

:hug: Kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkensä. Toivottavasti saatte jotenkin asianne järjestymään. Kahdenkeskeinen aika, joka olisi pyhitetty ihan vain yhdessäololle voisi tuda mieleen alkuaikojen huumaa ja sitä mihin toisessa ihastui. Tällöin olisi tv, netti ja kännykkä ehdottomasti kiellettyjä ja keskittyisitte vain toisiinne vaikka hyvän ruoan merkeissä.

:hug: Kaikissa suhteissa on ylä- ja alamäkensä. Toivottavasti saatte jotenkin asianne järjestymään. Kahdenkeskeinen aika, joka olisi pyhitetty ihan vain yhdessäololle voisi tuda mieleen alkuaikojen huumaa ja sitä mihin toisessa ihastui. Tällöin olisi tv, netti ja kännykkä ehdottomasti kiellettyjä ja keskittyisitte vain toisiinne vaikka hyvän ruoan merkeissä.

kiitos :)
niinhän niitä mäkiä on, mä vaan kuvittelin et toi rakennusaika olis riittäny hetkeks aikaa...
oon yrittäny miestä houkutella mun kanssa katsomaan se napapiirin sankarit ja et mentäis samalla ulos syömään ja tultais sit kotiin jatkamaan iltaa, mutta eipä ole vielä toistaiseksi suostunut kun on kaikkee tärkeempää.
se jotenkin hukkas mut rakennusaikana kun veti itsensä niin piippuun et enää se ei osaa olla mun kans. se ei kerro mulle mitään mistään eikä puhu juuri mitään, kaiken saa lypsämällä lypsää.. enkä nyt tarkoita jokaikistä yksityisasiaa, ei kaikki mulle kuulu, mutta....

tätä mä pelkään että käy meillekkin.. me vielä rakennetaan kohta rakennettu 2-vuotta eikä vieläkään oo valmista... mies on aina väsyny ei puhu juuri mitään edes mulle... välillä saattaa mennä päiväkin etten näe sitä ollenkaan... sunnuntaisin se on kotona ja viettää lepopäivää mutta sillon nukku vaan... meillä ei ole ollu seksiä ku ehkä pari kertaa tän kahden vuoden aikana... halauksen saa ehkä kerran viikossa jos oikeen kerjää ja siihen sitte se jääkin... ei oikeen tunne itseään enää naiseksi eikä varsinkaan rakastetuksi... jos se talo ikään valmistuu ja päästään siihen muuttamaan mä pelkään että mitä jos tää tilanne ei muutukaan vaan jatkuu samanlaisena... mä en kestä oon jo nyt siinä rajalle että hyvä etten saa raivaria ja pakkaa laukut ja häivyn...

Kaksi suurinta aviokriisin aiheuttajaa ovat lapsen saaminen ja talon rakentaminen. Ja tämä on siis ihan asiantuntijoiden kertoma fakta!
Teille on tullut vastaan tylsän tappava arki. Mies on omasta mielestään hommansa tehnyt kun rakensi talon (luolamiesmeininkiä), ei nyt enää siis mitään tarvitse tehdä ja ihmettelee että mitä sä oikein valitat kun kerran talokin on! Sinä olet hänelle itsestään selvyys, ainahan sä siinä olet ollut ja tulet olemaan vastedeskin joten mitä ihmettä nyt sen eteen muka pitäisi tehdä, häh?

Noin miehet ajattelevat.

Yhteistyössä