Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:toffeekastiketta putkilosta.Kun ei ole mitään muutakaan makeaa syötävää.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis sä kyllä ymmärrät hyvän päälle! (onks se sitä Ohoj soossia)
Alkuperäinen kirjoittaja ai:et jouluna saanu suklaa yliannostusta vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kaikkea sinäkin suuhusi panet...!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tuon vielä ymmärtää, minäpä olen kaivellut myslistä kuivattuja banaaneja pahimpaan makeanhimoon. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tuon vielä ymmärtää, minäpä olen kaivellut myslistä kuivattuja banaaneja pahimpaan makeanhimoon. :xmas:
Ja mä dippailin maissinaksuja kun ei ollut mitään muuta... olihan se joo ihan hyvää dipattua pahvia
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ap:lla on joku outo himo noihin tahmeisiin juttuihin...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mulla olis viel suklaamonopoli vailla syöjää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ap:lla on joku outo himo noihin tahmeisiin juttuihin...![]()
![]()
![]()
![]()