Mä saatan olla raskaana.. tai sitten ei. Yksi huolimaton "laukaisu" parisen viikkoa sitten.. mulla oli mahdollisuus hakea jälkiehkäisy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

**

Vieras
vaan en sitä kuitenkaan tehnyt.

Kuukautiset olivat juuri loppuneet 3-4 päivää ennen kuin tämä vahinkohuti sattui.

Enhalua enää lapsia, itku pääsi kun ajattelin asiaa että viidennen synnyttäisin. Nuorin on jo 6v ja olin aika alamaissa silloin kun hän syntyi.

Ja silti en hakenut jälkiehkäisyä. Luotan että en ole raskaana, en ollut lähelläkään ovulaatiota?

Ja jos olisin raskaana... olen huomannut katselevani vauvoja ja vauvanvaunuja, raskaana olevia. Olisiko se niin kamala asia? Vaikka tiedän jo etukäteen että olisi se. En jaksa/ en halua...

kaikkee sitä ihminen...

e mäkään hakenu. luotin etten kuitenkaan ole. kas mikä siellä ultrassa alkuviikosta möyri. en tuntenut suurta riemua enkä suurta suruakaan. ei tunnu missään. aion kuitenkin synnyttää lapsen joka on nyt sitten kolmas.

olin yhdynnässä kierron 8 päivänä ja en todella olisi ikinä uskonut että se riittää raskauden alkamiseen. kuudetta nyt odotellaan ja mihellä aik sterilisaatioon. oli vaikea päätös pitää mutta nyt olen jo onnellinen ja odotellaan kuutosta pian syntyväksi.

No mä jätin ehkäisyn pois, reilu 2vk siitä olin yhdynnässä (laukesi muualle), menkat alkoivat 5pvää sen jälkeen (ekat ehkäisyn poisoton jälkeen joten ei tiedä olivatko ees menkat vai mitkä), nyt odottelen keskiviikkoa josko ne menkat alkaisi niin voin huokaista helpotuksesta

Vähän samantapainen tilanne, tosin meillä ei ole lapsia eikä sellainen tähän elämäntilanteeseen mitenkään sopisikaan.

Toissa yönä seksiä ilman ehkäisyä, mies ei kuitenkaan lauennut sisään. Olisin voinut hakea jälkiehkäisyn, mutta jätin hakematta kun ajattelin raskautumisen todennäköisyyden muutenkin pieneksi, sillä kuukautisten tulisi alkaa tänään tai huomenna. Ovulaatiosta siis pitäisi olla jo aikaa..

Ja ehtisinhän vieläkin käydä apteekissa, mutta jostain syystä tekee nyt mieli vain luottaa yllä mainittuun.

Yhteistyössä