MÄ SAIN TOIMEN...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta vasta ku nimi paperissa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja paikkoja:
Meillä kans oli 400 hakijaa, ja yksi sai paikan..

Tää on upouusi paikka, 6 tointa oli täyttämättä ja muut meni sisäisillä siirroilla.

Ihan mahtava fiilis ja vieläpä paikka joka todella täyttää mun kaikki toiveet työn puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tää on upouusi paikka, 6 tointa oli täyttämättä ja muut meni sisäisillä siirroilla.

Ihan mahtava fiilis ja vieläpä paikka joka todella täyttää mun kaikki toiveet työn puolesta.

Onnea! Millaisia toiveita sulla oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
Sinänsä harmi, että sait töitä. Teet töitä alalla, josta toivoisi, ettei kellään sillä alalla olisi töitä. Ihan kuin palomies ja poliisikin mm.

Hienoa että sain töitä, koska samat henkilöt olisivat olleet apua vailla ilman tätä uutta paikkaakin, nyt on edes joku mahdollisuus auttaa isompaa joukkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Onnea! Millaisia toiveita sulla oli?

No siis ylipäätänsä lastensuojelu. Sijainti on täydellinen (kulkuyhteydet) ja puitteen mahtavat. Pomo on mahtava, tunnen hänet entuudestaan ja pari aivan loistavaa työkaveria on kans siellä.

Raskasta on varmasti ainakin aluksi kun alkaa väki muuttamaan uuteen paikkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja k:
lastensuojelu työllistääkin aika hyvin nyt, samoin kuin päihdepuoli ja työttömyyskassat. Jostain syystä...

Ne on työllistänyt jo pitkään ja valitettavasti vain pahimmat ja kärsineimmät saa useinmiten apua.. Paljon muhii pinnan alla, paljon=(

Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???

Alkuperäinen kirjoittaja sosionomi myös:
Itsekin olen sosionomi ja kylläpä hävettää lukea toisen saman koulun käyneen tekstejä, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä. Ammattikorkeakoululaisen pitäisi kai jo osata kirjoittaa lasteNsuojelu ja hakija - sanat oikein???

Sitä mäkin vähän tuossa kattelin...mutta ehkä ap:lla on niin kiire tossa toimessaan, ettei se ehdi katsoa kirjaimia.

No voi hyvänen aika, ei se kirjoitustaito ole suoraanverrannollinen siihen ammattitaitoon. Entä sitten jos on kirjoitusvirheitä, voi silti osata tehdä työnsä hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

No voi hyvänen aika, ei se kirjoitustaito ole suoraanverrannollinen siihen ammattitaitoon. Entä sitten jos on kirjoitusvirheitä, voi silti osata tehdä työnsä hyvin

Voi se olla..
Mä en osaa kirjottaa ja sillä hyvä. Mun pitää kyllä ihan oikeesti keskittyy kirjottamiseen.
Hävetkään vaan mun puolesta, mä en lukihäiriölleni mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

Voi se olla..
Mä en osaa kirjottaa ja sillä hyvä. Mun pitää kyllä ihan oikeesti keskittyy kirjottamiseen.
Hävetkään vaan mun puolesta, mä en lukihäiriölleni mitään voi.

Mie en häpeile muitten kirjoitustaitoa, omakaan ei mikän hyvä ole ja sillä siisti silti osaan työni tehdä hyvin :)

Onnea ap työpaikan johdosta, äläkä välitä näistä ilkeilijöistä

No voe jessus sentään, että jollain on pätemisen tarvetta.
Ei sulle tullut mieleen, että hakia voi olla ihan murretta? Vaikka mä osaisinkin niin en todellakaan kirjoita jossain kaksplussalla kirjakieltä.

Tuota ap, mitä sosionomi tekee lastensuojelun puolella, kun eikös lastensuojelussa tarvitse olla sosiaalityöntekijän pätevyys? Missä päin Suomea nämä toimet täytettiin?

Yhteistyössä