Mä sain yhtäkkiä innostuksen tehdä ystävilleni kortit =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Siis semmoset kortit, joihin laitan valokuvia meistä, jotain ystävyyteen liittyviä runoja ja lehdestä leikattuja hauskoja kuviin sopivia tekstejä ja ystäviini sopivia positiivisia adjektiiveja. :) Niistä saa aika hauskat kortit, kun leikkaa monesta eri lehdestä niitä sanoja...äitini aina leikkaa tollasia tekstejä esim. synttärikortteihin ja polttarialbumiin kuvateksteiksi yms. Nyt ei oo tulossa mitään synttäreitä tai muuta, ihan muuten vain haluaisin yllättää kaksi parasta ystävääni :heart: Ilahtuisitko, jos saisit sellaisen syyspäivän piristykseksi ystävältäsi? =) Vai onko ihan hölmö idea?

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ilahtuisin jos olisin 11-17 vuotias. En pahalla mutta siis tämä vain mielipiteeni.. vähän teinimäinen juttu.

No nämä ystävät ovat 15-vuotiaita ;) Voisin kyllä tehdä sellaisen kolmannellekin parhaista ystävistäni, joka siis on samanikäinen kuin minä. =) Lapsenmielisyys on välillä ihan hyvästä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ilahtuisin jos olisin 11-17 vuotias. En pahalla mutta siis tämä vain mielipiteeni.. vähän teinimäinen juttu.

No nämä ystävät ovat 15-vuotiaita ;) Voisin kyllä tehdä sellaisen kolmannellekin parhaista ystävistäni, joka siis on samanikäinen kuin minä. =) Lapsenmielisyys on välillä ihan hyvästä. :D

No 15-vuotiaana olisi taatusti ilahtunut.. itse asiassa silloin tehtiin aina välillä toisillemme tällaisia kortteja vaikkei ollut juhlia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä kyllä ilahtuisin vaikka olen jo 26-v :D

=) Mä en oikein osaa pitää lapsellisena juttuna, esim. tätini polttarialbumissa ne tekstit oli tosi hauskoja. :D Taidanpa aloittaa lehtien leikkelyn jo tänään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä kyllä ilahtuisin vaikka olen jo 26-v :D

=) Mä en oikein osaa pitää lapsellisena juttuna, esim. tätini polttarialbumissa ne tekstit oli tosi hauskoja. :D Taidanpa aloittaa lehtien leikkelyn jo tänään. =)

Minullekin tehtiin joskus sellainen albumi, jossa oli kuvia polttareistani ja lehdistä leikeltyjä tekstejä, nauroin vedet silmissä kun oli niin hauskoja.

nuorempia? Erikoista tuossa iässä, omat kaverini olivat tuolloin samanikäisiä tai vuoden nuorempia/vanhempia. Nyt vanhempana ei enää haittaa. Mutta eihän siinä mitään, pisti vain silmään.:)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
nuorempia? Erikoista tuossa iässä, omat kaverini olivat tuolloin samanikäisiä tai vuoden nuorempia/vanhempia. Nyt vanhempana ei enää haittaa. Mutta eihän siinä mitään, pisti vain silmään.:)

Mulla on 3 parasta ystävää: 15-vuotiaat kaksoset ja yksi minun ikäiseni tyttö. :) Kaikki ovat lapsuuden ystäviä ja entisiä naapureita (kaksoset asuvat taas naapurissani.), olen tuntenut nuo kaksoset 11 vuotta ja kolmannen ystäväni jo 16 vuotta. Mulla on ollut aina sekä samanikäisiä että nuorempia ja vanhempia ystäviä. :) Tosin nuo kaksoset ovat paljon ikäisiään kypsempiä, vaikuttavat vanhemmilta kuin 15-vuotiailta. Mä olen joskus ollut kaveri myös itseäni 11v vanhemman kanssa. =)

Yhteistyössä