Mä sekoan varmaan kohta ellei asia selviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesusieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pesusieni

Vieras
mulla siis e-pillerit käytössä, ollu monia vuosia, ei sivuoireita. menkat suht runsaat, 5pvää, tulevat säännöllisesti.

Edelliset kuukautiset oli niin niukat, et ois yks side riittäny kaikille neljälle päivälle (toki vaihdoin sitä silti). vatsakipuja jonkin verran. menkkojen jälkeen alkoin parin päivän päästä ruskea,limainen vuoto. jatkui näihin menkkoihin asti jotka taas yhtä niukat ja oudot ku edelliset, veriset,ruskeat,limaiset erittäin niukat menkat.

Alavatsaa vihloo, rinnat arat, ja tuntuu koko ajan ku jotain pyrähtelis masussa (muukin kuin suoli) tehnyt 2 testiä, negaa.

ei ole olo et oisin raskaana, mut halusin vaan poissulkea senkin vaihtoehdon. tai siis, tämän aamun clearblue testi (siihen tulee miinus jos ei raskaana, plussa jos raskaana) näytti miinusta MUTTA sinne alas, josta lähtis ylöspäin pystyviiva jos ois raskaana, nii sinne ihan alareunaan tuli vähän väriä. Edellisessä raskaudessa näytti selkeän plussan tämä samainen testi.

Neuvoja?

mullakin on käyny mielessä keskenmenot ja kohdunulkoiset.. kävin lääkärissä pari viikkoa sitten tuon ruskean vuodon takia, en edes tajunnu pyytää labraan lähetettä raskauskokeeseen, ku en sillon aatellu mitään tommosta. lekuri ei tehny ees sisätutkimusta, labrassa otettiin hiivat, sukupuolitaudit ja tulehdus koe, kaikki negoja. silti kerkesin syyä antibioottikuurin emätintulehdukseen, koska lekuri sen määräsi ja ehin syödä sen ennenku kaikki testit oli tullu. eli turhaan söin,

eikö kohdunulkoisessa näkyis kuitenki plussa testissä, näin järjen mukaan? oishan mulla sitä hormoonia..

huomisaamuna teen tommosen joku predicor testin vai mikä olikaan, toivottavasti sillä selviää.

vituttaa suoraan sanoen tää jatkuva lääkärissä ravaaminen, ku aina jotain ihme oireita millon mistäkin aj syytä ei löydetä.. :(

Yhteistyössä