Ö
örh
Vieras
Eilen illalla/yöllä se iski, pelko siitä et olen sekopää ja koko muu perhe hyvää vauhtia tulossa perässä
. ukko oli pois kotoa, 3½v alkavassa nuhassa. Kitisi ja karjui välillä suoraa huutoa 3 tuntia klo 23 alkaen. Ei keksinyt mitään syytä huudolleen, mihinkään ei sattunut eikä mitään halunnut. Poika ollut huutavaa sorttia ikänsä ja 2v tienoilla huusi lähes joka yö jopa tunteja. Mulla pinna kireällä huonon parisuhteen takia, kai lievää masennustakin. Paloi pinna ihan totaalisesti pojan takia. Itkin ja suutuin. Tunsin vain vihaa. Kaikkia ja kaikkea kohtaan.
Olen hankala ihminen, tiedän. Tämä koko tilanne hajottaa mua. Tuntuu kamalalta huomata että on elämässään tehnyt enimmäkseen vääriä valintoja. Mies on loinen, itsetunnoton ja itseään kunnioittamaton jeesjees-mies jonka kanssa oleminen on nykyään yhtä tuskaa. Lapset kärsii, mainittu poika on jatkuvasti vihainen ja kielteinen pieni raukka. 6v tyttö liian kiltti ja tunnollinen. Erosta ollut puhetta, mutta en saa itsestäni irti sitä viimeistä repäisyä. Miehestä ei apua siinä suhteessa, tyytyy kaikkeen kunhan jään.
Kiitos jos jaksoit lukea
Anteeksi jos oli liian pitkä ja sekava juttu
Olen hankala ihminen, tiedän. Tämä koko tilanne hajottaa mua. Tuntuu kamalalta huomata että on elämässään tehnyt enimmäkseen vääriä valintoja. Mies on loinen, itsetunnoton ja itseään kunnioittamaton jeesjees-mies jonka kanssa oleminen on nykyään yhtä tuskaa. Lapset kärsii, mainittu poika on jatkuvasti vihainen ja kielteinen pieni raukka. 6v tyttö liian kiltti ja tunnollinen. Erosta ollut puhetta, mutta en saa itsestäni irti sitä viimeistä repäisyä. Miehestä ei apua siinä suhteessa, tyytyy kaikkeen kunhan jään.
Kiitos jos jaksoit lukea
Anteeksi jos oli liian pitkä ja sekava juttu