Mä sitte tykkään V-M Loirin laulamista joululauluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan ihanaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aivan ihanaa

Vieras
Tää on sellainen laulaja,et aika jyrkästi joko tykkää tei sitten ei voi sietää, mut pitää sanoa,että mä tykkään ihan satasella.
Tykkään jostain Loirin lauluista muistakin, mut en kaikista.

Minä taas en keksi pahempaa kidutuskeinoa kuin Loirin musiikki jouluna tai milloin muulloin hyvänsä. Tunnustaisin ihan mitä tahansa :)
Joulu totaalisen pilalla, jos pitäisi ko. artistia kuunnella.

minä kans tykkään Loirin joululauluista levyllä, mutta livenä viime joulun alla oli kyllä ihan karmea... toivottavasti on todella kunto parantunut vuoden takaisesta, ihan oikeesti tuli tunne että ei miehellä kauaa voi fysiikka kestää, niin oli huonokuntoinen ja laulukin mitä sattuu.

[QUOTE="vieras";22664008]minä kans tykkään Loirin joululauluista levyllä, mutta livenä viime joulun alla oli kyllä ihan karmea... toivottavasti on todella kunto parantunut vuoden takaisesta, ihan oikeesti tuli tunne että ei miehellä kauaa voi fysiikka kestää, niin oli huonokuntoinen ja laulukin mitä sattuu.[/QUOTE]

Musta oli paremmassa kunnossa nyt.

ja mä sitten ällöän sitä Loirin ääntä ylikaiken.
olen täysin sivistymätön varmaan kun minuun ei muutenkaan uppoa oikeastaan mikään Loirin tekemä juttu.uunot, sketsishowt.. yäk.samaa sarjaa kuin spede ja simo salminen.

Myö en hirveesti tykkää.
Johtuu osittain siit et hänen äänestään tulee mieleen vanha juoppo,ei kuulu mun jouluuni,,,ja siit et tullee mieleen hänen roolinsa häjyissä.

Yhteistyössä