Mä sitte vihaan paketointia!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
:kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh:

per*ele! miks ihmeessä mä en oo voinu jonottaa niissä paketointipisteissä? ja TOI MUN PAPERI MENEE RIKKI IHAN KOKO AJAN. herrrmo menee :kieh: ja nää kynnet ei oo mitkää paketointikynnet, on pitkät stiletit ja toi teippiki on koko ajan mun sormissa kiinni :x

mä en ala.

Mitäs ostelet paketteja, älä osta niin ei tarvii peketoida. Tai voithan sä vaan tunkee ne alepan uovikasseihin ja sitoa ne muovikassin suut kiinni, jolloin ne on ns.paketissa. :headwall: :vampire:

Ja mä taas rakastan paketointia. Voin paketoida ne sulle jos hoidat lapset sillä aikaa :D

Mutta siitä paperista...niitä on sellaisia jotka hajoaa koko ajan ja toiset taas kestää. Ne heikot paperit ON ärsyttäviä!

[QUOTE="joulumuori";22727948]Ja mä taas rakastan paketointia. Voin paketoida ne sulle jos hoidat lapset sillä aikaa :D

Mutta siitä paperista...niitä on sellaisia jotka hajoaa koko ajan ja toiset taas kestää. Ne heikot paperit ON ärsyttäviä![/QUOTE]

siis toi on just sellasta ja ostin sitä jumalattoman rullan. ARGH!!!

Minä tykkään paketoinnista. Kaunis lahjapaketti on mielestäni yhtä tärkeä, kuin paketin sisältö. Itseäni harmittaa suunnattomasti rumat paketit, jossa on teippiä lätkitty sinne tänne, paperi on ryttyinen ja ulkoasu muutenkin, ettei ole paljon vaivaa viitsitty nähdä... Rumaa pakettia en ilkeisi edes iyse antaa, tulee mieleen heti, että ihan-sama-sulle-kelpaa-tömmönen-rytisteltykin-ei-vois-vähempää-kiinnostaa-mutta-kun-pakko-oli-jotain-krääsää-hankkia...

Yhteistyössä