mä täällä mietin että lähteäkö vai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
ajelemaan kohti sairaalaa, tai pikemmin sairaalapaikkakuntaa.

38+1 ois tänään ja enenevissä määrin alkaa olo hankaloitua. Selkään sattuu, en saa nukuttua, vihloo ja pistelee. Varsinaisia supistuksia ei vielä ole ollut mutta sellasta kramppailua toisinaan.

Kävin äsken ylim. lääkäritarkastuksessa ja hitusen oli ehkä tilanne edennyt viikontakaiseen, meillä ois tarkotus viim. keskiviikkona lähteä mutta lääkäri sano että ei ole huono lähteä jo nyt, ihan viimeistään sillon keskiviikkona...

Niin ja ennenkuin kukaan viisastelee että pitää olla kotona niin kauan kuin voi, kerron vielä että meillä on matkaa synnytyssairaalalle 460km :)

[QUOTE="mä";22262578]Missä sä siellä olet? Siis perillä? hotellissa, tutuilla tms?[/QUOTE]

Miehen sukulaisten luona.

Esikoinen synty 38+4 ja sillon lähdettiin täältä kun alkoi supistella. Nyt en oikeen tiiä mitä tässä tekis. Kun ei huvittaisi montaa viikkoa siellä sitten olla jos tää ei ihan kohta synnykään...

Aika pitkä matka.. Mutta sun tapauksessa tekisin niin miten vaisto sanoo. Jos päätät, että lähdet niin sitten lähdet eikä siinä enää sen kummempaa jahkaamista. Samoin toiste päin. Jos sattuu ettei vielä synnykään, niin sitten mietitään tilannetta taas, mutta turha jälkikäteen harmitella, että lähti.

Paaaljon tsemppiä tulevaan! :)

Ilkeetä tuollainen. Todennäköisesti se ei ala heti syntymään jos olet jo paikalla. Kai sä saat ambulanssikyydin, jos synnytys eteneekin niin ettet itse kerkeä sairaalaan. Voimia loppuodotukseen! Mulla syntyi 39+0 ja seuraava vasta 41+1.

[QUOTE="mä";22262672]Ilkeetä tuollainen. Todennäköisesti se ei ala heti syntymään jos olet jo paikalla. Kai sä saat ambulanssikyydin, jos synnytys eteneekin niin ettet itse kerkeä sairaalaan. Voimia loppuodotukseen! Mulla syntyi 39+0 ja seuraava vasta 41+1.[/QUOTE]

juu kyllä ambulanssin saa mutta siellä ei voi saada lääkityksiä ja huonolla tuurilla ei saa ees kätilöä matkaan. Ambulanssihlökunta taitaa koostua lähihoitajista ja sairaankuljettajista...

Joten parempihan se ois mennä etukäteen ja sitte sairaalaan ku tarvis on, mutta se siellä toisten nurkissa odottelu on vähän tuskaista...

[QUOTE="tiinu";22262660]Aika pitkä matka.. Mutta sun tapauksessa tekisin niin miten vaisto sanoo. Jos päätät, että lähdet niin sitten lähdet eikä siinä enää sen kummempaa jahkaamista. Samoin toiste päin. Jos sattuu ettei vielä synnykään, niin sitten mietitään tilannetta taas, mutta turha jälkikäteen harmitella, että lähti.

Paaaljon tsemppiä tulevaan! :)[/QUOTE]

joo niinhän se on :) mutta kun tuntuu jotenki tyhmältä lähteä "turhaan" kun kotonaki vois olla ja oishan esikoisenki kiva olla kotona eikä reissussa. Ois asioiden järjestelyä ja remppamiesten muuttoa ja vaikka mitä vielä...

juu kyllä ambulanssin saa mutta siellä ei voi saada lääkityksiä ja huonolla tuurilla ei saa ees kätilöä matkaan. Ambulanssihlökunta taitaa koostua lähihoitajista ja sairaankuljettajista...

Joten parempihan se ois mennä etukäteen ja sitte sairaalaan ku tarvis on, mutta se siellä toisten nurkissa odottelu on vähän tuskaista...

Lähdet sitten kun luulet ettet kestä enäå henkisesti olla kotona. Kyllä sä sen hetken sitten tajuat. Se tulee sellaisena vahvana tunteena, että nyt mä meen ja sillä sipuli! :)

[QUOTE="mä";22262728]Lähdet sitten kun luulet ettet kestä enäå henkisesti olla kotona. Kyllä sä sen hetken sitten tajuat. Se tulee sellaisena vahvana tunteena, että nyt mä meen ja sillä sipuli! :)[/QUOTE]

jep, niin se taitaa olla :)

ja nyt juuri se hetki ei ole, mutta voisi olla hetki mennä päiväunille. Väsyttää ihan mielettömästi.

Olo on ihan hyvä joten päätimme että lähdemme aamulla. Saa päivänvalossa ajella, paljon mukavampaa. Tietenkin jos alkaa tapahtua pitää lähteä sitten vaikka yötä vasten mutta näillä näkymin ei tarvi.

oon tässä pakkaillut ja alkaa olla omat ja lasten reissukamppeet valmiina. Jänskäähän tämä on :)

Yhteistyössä