Mä taas kysyn karppauksesta, älä avaa jos asia ei kiinnosta :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
Eli voiko karpatessa syödä liian vähän ja sen takia paino jämähtää paikalleen ? Mulla kaksi ekaa viikkoa meni hienosti, paino putos pari kiloa. Nyt järkytys oli suuri, kun vaaka näyttikin 600 g enemmän kun pari päivää sitten.
Hiilarit on sen alle 30 g, mutta viime päivinä olen muuten syönyt tosi vähän suhteessa kulutukseen. Rasvaa ainakin menee ihan liian vähän.
Kertokaas muut kokemuksia.

Juotko sä tarpeeksi ? Ja miten suolan käyttö?
Mun mielestä toi juomattomuus ei tee hyvää. Ja jos elimistö ei saa tarpeeksi energiaa, niin ei se sitä luovutakaan, vaan alkaa varastoimaan.

Juotko sä tarpeeksi ? Ja miten suolan käyttö?
Mun mielestä toi juomattomuus ei tee hyvää. Ja jos elimistö ei saa tarpeeksi energiaa, niin ei se sitä luovutakaan, vaan alkaa varastoimaan.

Myönnän, että juonkin ihan liian vähän. Mä olen aina ollut huono juomaan vettä, mun mielestä se on pahaa :) Ehkä puolitoista litraa saan pakolla alas päivän aikana ja siihen sisältyy puoli litraa jotain light-limua.

Paino voi vaihdella, varsinkin naisen kuukautiskierron mukaan. Lähempänä menkkoja vaakaan tulee auttamattomasti isompi lukema..itse en edes käy vaa'assa, sillä mittanauha on paljon parempi ja todenmukaisempi mittari :)
Jos syöt esim. aamupalan, välipalan, monipuolisen ruoan ja iltapalan, huolehdit rasvan ja proteiinin saannista sen ohella että saat hiilareita kasviksista, niin tuskin se jumitus johtuisi siitä ettet söisi kylliksi. Mulla jumitti turkkilainen jogurtti, jätin sen pois niin painokin lähti taas laskuun. Karppausfoorumilla on enempikin aiheesta maitotuotteet ja jumitus.

Yhteistyössä