mä tahtoisin saada lapseni pph:lle hoitoon. onkohan mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
toki on kiinni siitä onko paikkoja vapaana.
mutta onkohan se ylipäätään mahdollista saada kaikki kolme samalle pph:lle jos ottaisin vaikka yhteyttä päiväkodin johtajaan ja kyselisin?
haluisin saada hyvän paikan noille lapsille niikun jokainen äiti varmasti haluaa.
kovasti tää kaupunki hakee perhepäivähoitajia,joten voi olla kiven alla sellaista löytää. harmi kun ei ole varaa hyvistä tuista huolimatta palkata hoitajaa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Onkai se ehkä mahdollista mutta mä en omaani laittaisi koskaan pph:lle. Vain oman kokemuksen perusteella ei sen että kaikki ois samanlaisia huom!

se ois vaan kiva että saisivat olla samassa paikassa. kun nuo kaksi nuorinta on vielä niin pieniä. ei heti ois isoo ryhmää. ja keskimmäinen varsinkin on kovin ujo vieraita kohtaan. sais turvaa isommasta siskostaan.

Mitä, jos ottaisitte hoitajan kotiin? Onko kaikki kolme vielä alle kouluikäisiä? Muistaakseni ainakin joskus meidän kunnassa on ollut niin, että kolmelle alle kouluikäiselle saa hoitajan kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos:
Mitä, jos ottaisitte hoitajan kotiin? Onko kaikki kolme vielä alle kouluikäisiä? Muistaakseni ainakin joskus meidän kunnassa on ollut niin, että kolmelle alle kouluikäiselle saa hoitajan kotiin?

päiväkotihakemusta tehdessäni kysyin tätä asiaa. vielä ei ole mitään kuulunut.
se olisi kaikkein paras ratkaisu. ja kyllä,lapset on alle kouluikäisiä kaikki. vanhin täyttää 5vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se olisi kaikkein paras ratkaisu. ja kyllä,lapset on alle kouluikäisiä kaikki. vanhin täyttää 5vuotta.

Itse en 5-vuotiasta laittaisi perhepäivähoitoon, ellei hoitajalla olisi mahdollisuutta viedä lasta johonkin kerhoon pari kertaa viikossa. Eli pitäisi asua lähellä kerhopaikkaa ja aikataulut sopia yksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Itse en 5-vuotiasta laittaisi perhepäivähoitoon, ellei hoitajalla olisi mahdollisuuttaa viedä lasta johonkin kerhoon pari kertaa viikossa. Eli pitäisi asua lähellä kerhopaikkaa ja aikataulut sopia yksiin.

esikoinen mielellään menisikin päiväkotiin.
mutta nuorimmat ei sinne suostu jäämään ja sydän itkee jo nyt vaikka työt alkaa vasta 2kk päästä. mun aknnalta paras ois että olisivat samassa paikassa koska liikun kävellen. päiväkotiin jos menevät niin nuorimmat pääsevät kyllä samaan ryhmään.jos siis käy hyvä tuuri että pääsevät samaan tarhaan. kuitenkin ryhmät on niin isot..
onneks on vielä aikaa miettiä vaihtoehtoja.

Yhteistyössä