Mä taidan erota :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mä en jaksa tota ukkoa enää. Mä en vaan jaksa.

Me vaan riidellään ja riidellään. Aivan kaikesta. Musta tuntuu, etten rakasta koko ukkoa enää. Ainut, mikä erossa tuntuu ikävältä, on lapsi. Tosin josko eroamme viettää isä enemmän aikaa lapsen kanssa... Nyt on niin paljon töissä, että viikonloppuna EHKÄ (jollei ole pelimatkoja) ehtii olemaan lapsensa kanssa :(

Minä TIEDÄN jo olevani onnellisempi ilman häntä. Mistä vaan löydän sen voiman heivata koko äijän mäkeen?

Tätä äijiin tympääntymistä tuntuu olevan kummallisen paljon liikkeellä... mullakin on taas pitkästä aikaa niin paha ketutus tota ukkoa kohtaan ettei oo tosikaan... Ja niin tuntuu olevan muillakin... kevätväsymys? :)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Tätä äijiin tympääntymistä tuntuu olevan kummallisen paljon liikkeellä... mullakin on taas pitkästä aikaa niin paha ketutus tota ukkoa kohtaan ettei oo tosikaan... Ja niin tuntuu olevan muillakin... kevätväsymys? :)

Ärsyttää vaan, kun ei sit edes suostu keskustelemaan. Kiukuttelee vaan kuin pikkulapsi! Ja mitä enemmän se kiukuttelee, sitä varmemmaksi mä tuun tunteettomuudestani.

Mä en vaan ole enää onnellinen :( Ja tosiaan pahimmalta tuntuu se, että mä en edes suris sitä eroa. En osaa sanoa tuntuisko se missään :(

Typerä ukko! Nyt se nukkuu tuolla päikkäreitä. Syötti muksun ja meni makkariin ja ovi perässä kiinni. Mykkäkoulullahan ne ongelmat selvitetään!

Mä taas oon kypsä siihen, et hoidan käytännössä aivan kaiken tääl himas...siis kaiken..miehen ei tartte tehdä yhtään mitään muuta ku käydä duunis. Sit se pölkky kehtaa viel narista kaikesta...argh...
Mitenköhän sit kun palaan töihin...

Mä taas oon kypsä siihen, et hoidan käytännössä aivan kaiken tääl himas...siis kaiken..miehen ei tartte tehdä yhtään mitään muuta ku käydä duunis. Sit se pölkky kehtaa viel narista kaikesta...argh...

Joo useasti tää kotiäitys on miesten mielestä vaan lomaa... Ja heidänhän ei tarvitse osallistua mihinkään, kun HE tuovat rahan taloon! Sit se aika, mitä tollakin töistä ois vapaata niin sen se viettää OMISSA jutuissaan! Koska hänellä on ollut raskas työviikko niin pitäähän hänen saada vapaata viikonloppuna...

Mä päätin hankkia siivoojan kun meen töihin, mies maksaa sitten puolet laskusta. Jää varmaan moni nalkutus pois niin. Ja mietin mitä muuta vois ulkoistaa, kun sitten olis kiva noiden lastenkin kanssa olla eikä vaan kotitöitä..

Mää ilmottauduin kans joukkoon, niin tutulta kuulostaa teidän jutut. Ite en kylläkään ole harkinnut edes eroa, ajattelen, et tämä vielä selviää tästä. Minun mielestä ero ei ole edes vaihtoehto, olen tässä suhteessa sillä periaatteella että kuolema meidät erottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Mää ilmottauduin kans joukkoon, niin tutulta kuulostaa teidän jutut. Ite en kylläkään ole harkinnut edes eroa, ajattelen, et tämä vielä selviää tästä. Minun mielestä ero ei ole edes vaihtoehto, olen tässä suhteessa sillä periaatteella että kuolema meidät erottaa...

No jos mä joudun vielä pitkään kattoon tota norsunvittuista naamaa niin mä luulen, että jonkun kuolema meidätkin erottaa!!!

Joo kyllä mä vähän mietin tossa tänään ku raahasin kolme laatikollista klapeja tuolta meiän alapihan varastosta tänne taloon sisälle...ja mietin siin samalla ku mies on omissa autoharrastuksissaan.... pääs kyllä näin ystävänpäivän kunniaks pari kaunista sanaa....
Tai ehkä se vika on mussa, kun oon ruvennu tollasta aikuista äijää paapomaan...

Joo kyllä mä vähän mietin tossa tänään ku raahasin kolme laatikollista klapeja tuolta meiän alapihan varastosta tänne taloon sisälle...ja mietin siin samalla ku mies on omissa autoharrastuksissaan.... pääs kyllä näin ystävänpäivän kunniaks pari kaunista sanaa....
Tai ehkä se vika on mussa, kun oon ruvennu tollasta aikuista äijää paapomaan...

Musta kans tuntuu että oon passannu äijän pilalle, kun oon alusta asti tehny kaiken itte.. tyhmä minä!!