Mä taidan kuolla nauruun!

Pistoja Syrämmes

Aktiivinen jäsen
24.01.2008
1 472
0
36
Säikähdin äsken aivan perkuleesti,ku yhtäkkiä olkkarin ikkunaan joku koputtaa varovasti. Eka luulin et ukko siel pilailee,ku on duunis tän illan,mut tarkemmin kattottuani huomaan naapurin ukon,noh,pojan, seisovan sielä pyyhe päällä ja ERITTÄIN nolon näkösenä!!! :laugh: :laugh:
Menin tietysti avaamaan oven ja se oli erittäin kohtelias,kuiski ja pyys eka anteeksi ku säikäytti,mutta sillä oli vahingos menny ovi lukkoon ku oli ollu tupakilla saunan jälkeen terassilla... Ei juma... :laugh: :laugh: Se oli NIIN vaikiana,ja kuiteski kauheesti kyseli etteihän vaan herättäny vauvaa... Soitettiin sitte talkkari päästämään ukko pois pinteestä... Mä en kestä kyllä enää... :laugh: :laugh:

Hiisi ja mua vaan naurataa...!!! Vaikka paskahalvauksen eka meinas saada... :laugh: :laugh:
muoks: me ollaan ainoot "nuoremmat" näistä rivareista,sanoki se poju ettei tohtinu mummojen kelloja rämpoätä,ei ne ois varmaan avannukkaa sille ovee! *tirskuu*

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hiisi ja mua vaan naurataa...!!! Vaikka paskahalvauksen eka meinas saada... :laugh: :laugh:
muoks: me ollaan ainoot "nuoremmat" näistä rivareista,sanoki se poju ettei tohtinu mummojen kelloja rämpoätä,ei ne ois varmaan avannukkaa sille ovee! *tirskuu*

Mummut pian luulleet että kanervan ilekö se siellä koputtelee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:

Mummut pian luulleet että kanervan ilekö se siellä koputtelee :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Mä en kestä,en...

Joku aamu tuli suomipopilta juttu, kun se mies kertoi:

Hän asui samassa rapussa vanhempiensa kanssa. Oli avaimet puolin ja toisin, ja hän lainaili äidin liinavaatekaapista puhdasta... Kerran oli käyny suihkussa ja nakuna pujahti vanhempien luo pelkkä avain mukanaan. Tarkisti siis ettei käytävässä oo ketään. Pääsi sisään, otti pyyhkeen, kaikki hyvin. Kun lähti pyyhe lanteilla takas, huomasi että avain jäi mutsin sohvalle.

Siinä hän sitte pelkkä pyyhe ympärillään soitti naapurin ovikelloa. Pikkutyttö oli yksin kotona, joten mies ei uskaltanu tosta vaan lampsia sisään. Pyysi soittaa äidille. Tyttö selittää äidille "naapurinsetä on mein eteisessä alasti"... No puhelimessa mies selitti tarkoituksensa, eli loikata viereiselle parvekkeelle. Tän naapurin parveke oli siis omansa vieressä.

Ja siinä se sitte loikkaS pakkasella pelkkä pyyhe ympärillä ties kuinka monennessa kerroksessa parvekkeelta toiselle ja murtautui omaan kotiinsa.

Sitä en tiedä miten pitkälti juttu on väritetty, mutta mielikuva oli hulvattoman hauska kun tätä kuuntelin.

Mä olin kerran kaverin kämpillä yön,kaveri oli poissa ja menin tupakalle partsille pikku-pikku-yökkärissäni aamusella....kuului joku kilahdus ja katoin ovesta sisään kämppään,koira oli tullu oven taa makaamaan ja samalla painoi sellasta pikkukahvaa (sellasilla vanhoissa taloissa partsinovi suljetaan,kahva ylhäällä ja alhaalla...)kun rojahti siihen,kahva oli tooosi rempula ja löysä eli ovi meni lukkoon ja minä partsilla.Kattelin siinä sit aikani et joku tulis näkösälle,kohta tuli joku mummo partsilleen siihen alapuolelle,huutelin sille et jumissa oon ja pitäs löytyy talonmies tms.No mummo läks ettimään ja kohta tulee REMONTTIMIEHET päästään mut pois,talossa tehtiin just remonttii ja mummo oli kysyny miehiltä yleisavainta...Sillon mua kyl jo pikkusen nolotti,hih.Ja ukkoja nauratti...

Yhteistyössä