mä taidan olla vähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
hei muistanko iha väärin että sulla on tukiperhe? miten se käytännössä toimii ja kuka semmosen voi saada? :)

lapset käy siellä kerran kuussa viettämässä viikonlopun ja tekevät oikein urakalla aina kaikkee. musta on kiva et joku keskittyy aina pienen hetken ihan ja vain ainoastaan lapsiin. eilenkin olivat lasten kaa käynyt metsäretkellä =) mä sain tukiperheen sitä kautta et ensin otin yhteyden lastenvalvojaan ja sit keskustelin asiasta johtavan perhetyöntekijän kanssa. sit he laitto hakemuksen eteenpäin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hei muistanko iha väärin että sulla on tukiperhe? miten se käytännössä toimii ja kuka semmosen voi saada? :)

lapset käy siellä kerran kuussa viettämässä viikonlopun ja tekevät oikein urakalla aina kaikkee. musta on kiva et joku keskittyy aina pienen hetken ihan ja vain ainoastaan lapsiin. eilenkin olivat lasten kaa käynyt metsäretkellä =) mä sain tukiperheen sitä kautta et ensin otin yhteyden lastenvalvojaan ja sit keskustelin asiasta johtavan perhetyöntekijän kanssa. sit he laitto hakemuksen eteenpäin jne.

Mun pitäs myös tuota alkaa kyselemään. mietin vaan että onko siinä jotain vaatimuksia tms että sen saa.

Oon yh, isä lapsilla on mutta hänelle ei voi luottaa muksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Mun pitäs myös tuota alkaa kyselemään. mietin vaan että onko siinä jotain vaatimuksia tms että sen saa.

Oon yh, isä lapsilla on mutta hänelle ei voi luottaa muksuja.

en mä tiedä onko siinä minkälaisia vaatimuksia. mä sain sen tukemaan mun jaksamiseta mutta käyhän sellaisiakin lapsia tukiperheissä joilla on kumpikin vanhempi saman katon alla. rohkeasti vaan kysymään. mulla oli hätä siitä et jos lasten isä kieltää tukiperheen hankinnan, mutta koska hän ei itse tapaa lapsia sopimuksen mukaan niin hällä ei ole valtuuksia sitä kieltää.

Yhteistyössä