Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joo!Hanki elämä!Vielä säälittävämpää olisi ainoastaan että olisit ollut appivanhempien kanssa!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joo!Hanki elämä!Vielä säälittävämpää olisi ainoastaan että olisit ollut appivanhempien kanssa!!!![]()
mulla ei oo appivanhempia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:hei muistanko iha väärin että sulla on tukiperhe? miten se käytännössä toimii ja kuka semmosen voi saada?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joo!Hanki elämä!Vielä säälittävämpää olisi ainoastaan että olisit ollut appivanhempien kanssa!!!![]()
mulla ei oo appivanhempia :snotty:
Eli olet pohjalla...Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:hei muistanko iha väärin että sulla on tukiperhe? miten se käytännössä toimii ja kuka semmosen voi saada?![]()
lapset käy siellä kerran kuussa viettämässä viikonlopun ja tekevät oikein urakalla aina kaikkee. musta on kiva et joku keskittyy aina pienen hetken ihan ja vain ainoastaan lapsiin. eilenkin olivat lasten kaa käynyt metsäretkellä =) mä sain tukiperheen sitä kautta et ensin otin yhteyden lastenvalvojaan ja sit keskustelin asiasta johtavan perhetyöntekijän kanssa. sit he laitto hakemuksen eteenpäin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:hei muistanko iha väärin että sulla on tukiperhe? miten se käytännössä toimii ja kuka semmosen voi saada?![]()
lapset käy siellä kerran kuussa viettämässä viikonlopun ja tekevät oikein urakalla aina kaikkee. musta on kiva et joku keskittyy aina pienen hetken ihan ja vain ainoastaan lapsiin. eilenkin olivat lasten kaa käynyt metsäretkellä =) mä sain tukiperheen sitä kautta et ensin otin yhteyden lastenvalvojaan ja sit keskustelin asiasta johtavan perhetyöntekijän kanssa. sit he laitto hakemuksen eteenpäin jne.
Mun pitäs myös tuota alkaa kyselemään. mietin vaan että onko siinä jotain vaatimuksia tms että sen saa.
Oon yh, isä lapsilla on mutta hänelle ei voi luottaa muksuja.