?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja +:miten se sitten ilmoitti sulle sen? jos ei kasvotusten, niin taitaa ukollas olla huono päivä. mä en usko että pitkässä suhteessa jossa lapsi niin eroja tehdään näin....Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:ei ku mä vaan katoin, että olet nyt koko illan ollu täällä.. onko miehesi nyt kotona?
No ei ole! Oliskin, niin olis mahdollista puhua tästä!
Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Viime vuonna 10 päivää ennen joulua mä sain keskenmenon ja nyt tää. Tässä on joulufiilis nyt aika kaukana!
Ja sen ei ole mitään valiä kauanko suhde on kestänyt. Jos on saanut rinnalleen "sen oikean" niin siinä on ihan turha vuosia laskea.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mun mielestä ei edes ole pitkä suhde. Neljä vuotta ja siinäkin vuoden tauko.
Ja piti tulla sanomaan. Pitäiskö ap:n nyt sitten kohauttaa vaan olkiaan ja miettiä, että 4 vuotta sinne tänne, ei tunnu missään. Ei mee ihan niin.
Alkuperäinen kirjoittaja +:voisiko olla mahdollista että sun mies käy jotain asiaa läpi. kyllä keskenmenokin sattuu mieheen...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Sallikaa mun nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja::hug: sanattomaksi ja hiljaiseksi veti...voimia sinulle.
Sanoit, että puun takaa tuli...onko hän nyt sitten omassa kannassaan järkkymättömän ehdoton vai voiko ajatella esim. parisuhdeterapiaa tai jotain? Onko hän valmis yrittämään yhteiseloa mitenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Viime vuonna 10 päivää ennen joulua mä sain keskenmenon ja nyt tää. Tässä on joulufiilis nyt aika kaukana!
Ja sen ei ole mitään valiä kauanko suhde on kestänyt. Jos on saanut rinnalleen "sen oikean" niin siinä on ihan turha vuosia laskea.
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio::hug: En osaa edes sanoa mitään..voimia,että jaksat päivä kerrallaan eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Sallikaa mun nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja ...:sillä miehellä ei ollut parempaa selitystä kuin tämä "rakkaus ei riitä". Onko ollu mitään epäilyttävää käytöksessä? vai ihan vain sanoi että rakkaus ei riitä. Toivon että pääsette keskustelemaan kunnolla missä mättää..eihän se nyt noin voi olla!
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja::hug: sanattomaksi ja hiljaiseksi veti...voimia sinulle.
Sanoit, että puun takaa tuli...onko hän nyt sitten omassa kannassaan järkkymättömän ehdoton vai voiko ajatella esim. parisuhdeterapiaa tai jotain? Onko hän valmis yrittämään yhteiseloa mitenkään?
Täll hetkellä on järkkymätön. Mun tarvis jotain muutoksia tehdä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja::hug: sanattomaksi ja hiljaiseksi veti...voimia sinulle.
Täll hetkellä on järkkymätön. Mun tarvis jotain muutoksia tehdä..
Mitä muutoksia? Osaatko arvata jotain? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja ...:sillä miehellä ei ollut parempaa selitystä kuin tämä "rakkaus ei riitä". Onko ollu mitään epäilyttävää käytöksessä? vai ihan vain sanoi että rakkaus ei riitä. Toivon että pääsette keskustelemaan kunnolla missä mättää..eihän se nyt noin voi olla!
Ei mitään normaalista poikkeavaa, rakkaus ei vaan riitä.
Keskustelua mäkin kaipaan!