J
jadal
Vieras
Tajusin että varmasti yksi iso tekijä siinä, että mulla oli masennus, oli se, ettei mulla ole ystävää, kenen kanssa puhua kaikesta mahdollisesta, jonka kanssa olisi samalla aaltopituudella jne... siis sellaista sydän ystävää. Ja myönnetään tässä lauseen lopussa, että kulman takana se kolkuttelee nytkin ja odottaa hetkeä iskeäkseen :|
Samasta syystä mä vissiin palstalla puin ne pienet tapahtumat mun elämässä, ja oikeastaan kaiken mitä ystävälle kertoisin.
Kun jollekin on kerrottava, ja täällä saa lähes takuuvarmasti vastauksen.
Mulla kerran oli ystävä jonka kanssa jaoin kaiken, ilot ja surut, oltiin kuin paita ja peppu. Sitten tulin raskaaksi, ja aloin aikuistua jne... ystävä jatkoi railakkaa nuorille tyypillistä elämää, mitä itsekin siihen asti elin. välit etääntyivät pikkuhiljaa, mutta kaihoten välillä muistelen noita aikoja, kun tuntikaudet istuttiin parantamassa maailmaa, yhdessä :heart:
Samasta syystä mä vissiin palstalla puin ne pienet tapahtumat mun elämässä, ja oikeastaan kaiken mitä ystävälle kertoisin.
Kun jollekin on kerrottava, ja täällä saa lähes takuuvarmasti vastauksen.
Mulla kerran oli ystävä jonka kanssa jaoin kaiken, ilot ja surut, oltiin kuin paita ja peppu. Sitten tulin raskaaksi, ja aloin aikuistua jne... ystävä jatkoi railakkaa nuorille tyypillistä elämää, mitä itsekin siihen asti elin. välit etääntyivät pikkuhiljaa, mutta kaihoten välillä muistelen noita aikoja, kun tuntikaudet istuttiin parantamassa maailmaa, yhdessä :heart: