V
vieras
Vieras
Jos täällä sopis isommalaa porukalla miitin vaikka Jyväskylään, olisiko sellaiseen helpompi mennä kuin yksittäisen ihmisen luo? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Manse:mulla sama juttu ei ole sydänystävää jolle voisin puhua asioista siis henk.koht.
Niitä pitää vaan yksin pään sisällä miettiä...
Mullakin on paniikkihäiriötaustaa ja masennukseen altis ja kaikenlaista tapahtunut lähivuosina...mm. oman lapsen kuolema jne...
Mua pelottaa millon se iskee...
:hug:
ei siihen osaa mitään sanoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos täällä sopis isommalaa porukalla miitin vaikka Jyväskylään, olisiko sellaiseen helpompi mennä kuin yksittäisen ihmisen luo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos täällä sopis isommalaa porukalla miitin vaikka Jyväskylään, olisiko sellaiseen helpompi mennä kuin yksittäisen ihmisen luo?![]()
No tässä viime syksynä olikin palstatapaaminen, minne minäkin olin kovaa vauhtia menossa, mutta viimehetkellä tuli este :/
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos täällä sopis isommalaa porukalla miitin vaikka Jyväskylään, olisiko sellaiseen helpompi mennä kuin yksittäisen ihmisen luo?![]()
No tässä viime syksynä olikin palstatapaaminen, minne minäkin olin kovaa vauhtia menossa, mutta viimehetkellä tuli este :/
Eikse keväällä ollu? Kovasti siuta ooteltiin...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:eiku keväällä.... muistikin pätkii näköjään
Joku siinä tuli just suurin piirtein ku olis pitänyt olla melkein lähössä. Harmitti kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:eiku keväällä.... muistikin pätkii näköjään
Joku siinä tuli just suurin piirtein ku olis pitänyt olla melkein lähössä. Harmitti kyllä!
Nooh... Tuut ny eka käymään täällä meillä niin sitten mie raahan siut seuraavaan tapaamiseen mukaan myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:eiku keväällä.... muistikin pätkii näköjään
Nooh... Tuut ny eka käymään täällä meillä niin sitten mie raahan siut seuraavaan tapaamiseen mukaan myös![]()
Anna mulle aikaraja minkä sisäällä on tultava, niin mun on pakko ottaa niskasta kii itteeni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:eiku keväällä.... muistikin pätkii näköjään
Anna mulle aikaraja minkä sisäällä on tultava, niin mun on pakko ottaa niskasta kii itteeni![]()
Ootsä naamakirjassa nyt?