mä tarvin yks apua mitä tehdä jos on tollainen tilanne?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Yks tuttu osti uus tietokone,noin 5-6kk sitten,mutta maksua mä en ole saanut vieläkään ja joka kerta kuulen että maksan kohta.Mä luotan ihmisille aina aika paljon ja antoi sen kun hän lupasi maksaa kuukauden sisällä,mutta en jaksa enää odotta ei edes rahan takia vaan perjääten takia,tuntu että voi ei miten mä nyt inhoa tätä henkilöä,kun on tommonen valehtelija...
summa on 450

haet heti sen koneen takaisin.MITÄÄN EI KOSKAAN kannata tuollaista antaa ennenkuin rahat saa,sen voi sopia että maksaa sulle osissa ja koneen antaa vasta kun sulla on koko summa.

Olisin halenut mutta se oli ihan uus silloin ja nyt mä en edes tiedä mikä kunto on konella,jos te autatte,niin sanokaa mitä mä nyt textiviestina kirjoitan,hän on suomalainen,kun mä oikeasti pystyyn ne asiat poliisillekin viedä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta miksi se SULLE mitään maksaa? Uusi tietokonehan ostetaan kaupasta. Jos sä taas oot myynyt kaverilles tietokoneen, olisit kirjoittanut niin.

tietokonen hinta oli kaupassa noin vuos sitten 1500,mä myin sen hänelle 450 eurolla,en ole käytänyt siitä ikinä

Yhteistyössä