mä tarvin yks apua mitä tehdä jos on tollainen tilanne?

Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakutar nro 1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mut eihän se ollut sama mies jolta sait koneen lahjaksi? Ja hän haki omansa pois... Vai ihan eri tapaus?

sorry mutta tämä kone oli mun viimeinen lahja isältä :( joka hän ei ole ehtinyt tuoda mulle,en pystynyt sen säilyttää vaan ,pahaa mieli oli kokoajan
ja mikä kone ja mikä mies?

moderoitu..
no ei sinussakaan kehumista ole kun noin kehut
|O suosittelen parin hehkulampun hakemista.

Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakutar nro 1:
No mut eihän se ollut sama mies jolta sait koneen lahjaksi? Ja hän haki omansa pois... Vai ihan eri tapaus?

sorry mutta tämä kone oli mun viimeinen lahja isältä :( joka hän ei ole ehtinyt tuoda mulle,en pystynyt sen säilyttää vaan ,pahaa mieli oli kokoajan
ja mikä kone ja mikä mies?[/quote

moderoitu..

miten niin?
et sä vaan tiedä koko historia ja muutenkin en pystyy mulla liian paljon ajatuksia olisi ollut joka päivää ja pahaa mieli,muutenkin kun näen isältä lahja nalle,mitä hän toi ennen kuolema kun halusi juuri silloin nähdä mun lapsia,niin sä et tiedä mikä pahaa mieli tästäkin mulla,mä olen herkkä,enkä mitään voi

Hae se kone heti pois sieltä, tai käske jonkun muun hakea.. Kohta se vielä hajottaa sen koneen, eikä sitten varmasti maksakaan sitä.. Nyt kun haet, niin voit vaikka myydä sen vielä eteenpäin..

ONKO TÄÄ SAVANNA VAI MIKÄ LIE NYKYSIN ONKAAN OIKEESTI JOKU ULKOLAINEN STRIPPARI? MUSTA MEINAA TUNTUU ET ON SUPISUOMALAINEN MUT FEIKKAA TÄÄLLÄ ET OIS JONKU MUUN MAALAINEN.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
ONKO TÄÄ SAVANNA VAI MIKÄ LIE NYKYSIN ONKAAN OIKEESTI JOKU ULKOLAINEN STRIPPARI? MUSTA MEINAA TUNTUU ET ON SUPISUOMALAINEN MUT FEIKKAA TÄÄLLÄ ET OIS JONKU MUUN MAALAINEN.

hyvää että tuntu siiltä

eli olet feikkaaja,nää jutut kun aina tuntunu väkisin väännetyltä "hoono suomi" jutuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:

hyvää että tuntu siiltä

eli olet feikkaaja,nää jutut kun aina tuntunu väkisin väännetyltä "hoono suomi" jutuilta.

olen,mistä tiesit? :o B)

Yhteistyössä