mä teen lakon ton koiran ulkoilutukseen..saamperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunen akka

Vieras
koira vuoden vanha ( tullu pentuna) koira ON MIEHEN HALUAMA
mä sitä aina juoksutan ulkona..ukko harvemmin ( lue:kaljapäissään)
ja tuo niin metsästysvainunen koira että vetää kun hinaaja välillä.
ja kaikenlisäksi alkanu pelkään näitä liukkaita vetävän koiran kanssa ( raskaana 18+0.

kyllä mä tykkään koirasta ja ulkoilutan ihan mielelläni..mutten aina ja ainoastaan minä..pah

hah..sehän ei yhteistuumin lenkille lähde..lapsia on mulla 2 mutta sen verta pieniä etten anna heidän ulkoiluttaa
olen valjaita ehdottanut miehelle..mutta ei käy

Ei mitään vedonestovaljaita tai pantaa vaan kuonopanta.
Vai tulisko mieleen lähteä taluttamaan hevosta pannasta? Voimakasta eläintä hallitaan päästä, ihan perusfysiikkaa. Toki ois parempi, jos joku sen opettais olemaan vetämättä, mutta jos sinä et ala ja ukkos ei viitti, niin kuonopanta ainakin säästää eläimen niiltä niska- ja selkävaivoilta oikein käytettynä.

Jos mies ei kerran halua koiran huolehtimiseen osallistua, niin sinä teet sitten miten sinä haluat tehdä. Jos ukko vikisee, niin kehoita häntä osallistumaan koiran hoitoon sitten enemmän.

Antaaka pois jos teitä ei kerran kiinnosta kouluttaa edes vetämistä pois. Parempi koiralla jossain muualla missä koulutetaan ja ihmisillä on oikeesti kiinnostusta olla ja tehdä koiran kanssa.

Oletteko te molemmat ihan idiootteja? Jos koira on saman katon alla teidän kanssa niin KOKO PERHE (eli te kaksi aikuista) hoidatte ja koulutatte koiran yhdessä. Ihan sama onko koira hankittu miehen toimesta ennen yhteen muuttamista vai ei. Sinä annoit koiran muuttaa teille, sinä otit koiran perheenjäseneksenne antamalla koiran muuttaa teille. Sinä ja miehesi hoidatte koiran vaikka pää kainalossa ilman vastaväitteitä.
Vai haluatko koiran jolla ei ole mitään rajoja ja pahimmassa tapauksessa tulee terrorisoimaan koko teidän elämän. Tuosta ei ole pitkä matka enää siihen että koira puree lapsia tms. jos sen vertaa vaivaa ei viitsitä nähdä että edes vetämisestä opetettaisiin pois. Halusiko mies koiran vain egonsa jatkeeksi? Voi perkele teitä...Jos ette tuon vertaa suostu vastuuta eläimestä ottamaan niin antakaa koira pois, uuteen perheeseen jossa koiraa tullaan rakastamaan.

Mäkin tässä nyt pohdin sitä, että miten helvetissä se mies voi päättää millä vermeillä koiraa kuljetetaan pihalla, jos hän ei edes itse ole se, joka sitä koiraa ulkona kuljettaa?!? Koita nyt nainen edes VÄHÄN ryhdistäytyä ja lopeta se kynnysmattona olo ja elo.

Jos et jaksa koiraa hoitaa, eikä mieskään, niin koira pois.

Jos jaksat hankkimalla koiralle vedonestivaljaat tai kuonopannan, niin ukolla ei ole asiaan sanavaltaa.

Tai sitten jatkat kuten ennenkin. Etkä valita.

Mäkin tässä nyt pohdin sitä, että miten helvetissä se mies voi päättää millä vermeillä koiraa kuljetetaan pihalla, jos hän ei edes itse ole se, joka sitä koiraa ulkona kuljettaa?!? Koita nyt nainen edes VÄHÄN ryhdistäytyä ja lopeta se kynnysmattona olo ja elo.

Jos et jaksa koiraa hoitaa, eikä mieskään, niin koira pois.

Jos jaksat hankkimalla koiralle vedonestivaljaat tai kuonopannan, niin ukolla ei ole asiaan sanavaltaa.

Tai sitten jatkat kuten ennenkin. Etkä valita.

UGH! hyvin puhuttu!

Yhteistyössä