N
naurava muuli
Vieras
Mulla on kans kaveri (tosin entinen) joka panee ja nussii kaikkia joka vastaa tulee...jäänyt sille asteelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs noloo tossa? kaverit kertoo vielä toisille kavereilleen, etä heillä on kimppapimppa ja sun ovella ryysis vaan lisääntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja ?!:nolointa ja kuvottavinta tossa oli et olit kahden miehen kans samana iltana...
nolointa ja kuvottavinta tossa oli et olit kahden miehen kans samana iltana, mut eri aikaan..
Muuten ihan hauska tarina kerrottavaksi lasten lapsille![]()
![]()
Olisko se ollu vähemmän kuvottavaa jos ne miehet olis ollu samaan aikaan? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Hmm... No aika ihme että se jälkimmäinen halus viel sinun numeron ton homman jälkeen.. Ehkä kuitenkin himpun kuvoa toimintaa..
Alkuperäinen kirjoittaja just:Ei tähän muuta voi sanoo ku et Fintelligens-Rotko:
"Peli jo selko, sun olemus sen mulle kertoo. Ei aina jaksa säätää, mut tää on jo liian helppoo.
Et jätä arvailun varaan mitä sul on mielessä, tyrkyllä mun vieressä, virne suupielessä.
Paksu meikki kavaltaa, koko vaikutelma halpa. Mitä löytyy alta? Kauempaa näytit paremmalta.
Sä et oo varma nakki, tai niin sä ainaki väität. Mut oot käyny jo läpi kaikki sun kaupungin äijät.
Aina haku päällä, bodycounttii vissiin tuhat, paljastavin asu täällä, profiilissa tissikuvat.
Et sä niin huono oo, mut sun maine on. Oot vaa unohtanu mitä kaunis nainen on.
Jos mennää sun luo, kyllä mä väännän sua salee, mut nakerran vaik käden poikki, et pääsen aamulla hanee."
Alkuperäinen kirjoittaja just:Ei tähän muuta voi sanoo ku et Fintelligens-Rotko:
"Peli jo selko, sun olemus sen mulle kertoo. Ei aina jaksa säätää, mut tää on jo liian helppoo.
Et jätä arvailun varaan mitä sul on mielessä, tyrkyllä mun vieressä, virne suupielessä.
Paksu meikki kavaltaa, koko vaikutelma halpa. Mitä löytyy alta? Kauempaa näytit paremmalta.
Sä et oo varma nakki, tai niin sä ainaki väität. Mut oot käyny jo läpi kaikki sun kaupungin äijät.
Aina haku päällä, bodycounttii vissiin tuhat, paljastavin asu täällä, profiilissa tissikuvat.
Et sä niin huono oo, mut sun maine on. Oot vaa unohtanu mitä kaunis nainen on.
Jos mennää sun luo, kyllä mä väännän sua salee, mut nakerran vaik käden poikki, et pääsen aamulla hanee."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo siis jos mä olisin ollut se kakkosmies niin kyl mua olis ällöttänyt et pari tuntii aiemmin kävi kaveri vetäsemässä...
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Se nyt oli vähän outoa että miks ihmeessä vaihdat niitä numeroita jos et halua miestä etkä vakipanoa, eihän niillä numeroilla mitään tee jos kaveri vaihtuu niinkin useesti kun parikin kertaa yössä??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:en nolosta tiedä,mutta herraisä sulta saa helposti...
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:en nolosta tiedä,mutta herraisä sulta saa helposti...
mä kyllä sanoisin että ap saa helposti. Ei nainen yksistään ole antava osapuoli. Kumpikin antaa ja saa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna mennä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:en nolosta tiedä,mutta herraisä sulta saa helposti...
mä kyllä sanoisin että ap saa helposti. Ei nainen yksistään ole antava osapuoli. Kumpikin antaa ja saa.
Nainen nimenomaan on se antaa osapuoli, mitään moraalia ei ainakaan ole kun jakaa pilluaan kaikille mikä vastaan tulee, miehille hyvä mutta omalle maineelle voi olla huonoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Se nyt oli vähän outoa että miks ihmeessä vaihdat niitä numeroita jos et halua miestä etkä vakipanoa, eihän niillä numeroilla mitään tee jos kaveri vaihtuu niinkin useesti kun parikin kertaa yössä??
![]()
Lähinnä kohteliasuudesta, eikä sitä ikinä voi varmaks sanoo jos vaikka jonkun tahoo nähdä uudelleen, kuten nytkin tän kakkosmiehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anna mennä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:en nolosta tiedä,mutta herraisä sulta saa helposti...
Nainen nimenomaan on se antaa osapuoli, mitään moraalia ei ainakaan ole kun jakaa pilluaan kaikille mikä vastaan tulee, miehille hyvä mutta omalle maineelle voi olla huonoa.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Ap, jos sä kerran et välttämättä kaipaa sitä yhteydenottoa niin sinuna ehdottaisin pojille kimppaaKun et siinä mitään voi hävitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja RH:Onpas täälläkin yllättäen kiukkusia konservatiiviäitivaimoja.
Kateellisten panettelua tosiasiassa, vaikka eihän sitä nyt voi myöntää..