Mä tein päätöksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Otan saamani opiskelupaikan vastaan :xmas:

(ellen ehdi muuttaa mieltäni vielä ennen h-hetkeä :ashamed: )

3,5 vuotta menee ihan nopsaan, meneehän? :D Mä täytän 36 v hieman valmistumisen jälkeen :o :| , se vähän hirvittää, mutta eiköhän mulla silti oo työvuosia vielä jokunen jäljellä :) . Mutta kolmatta lasta meidän perheeseen ei sitten taida tulla... :/

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis nyt taitaa olla täydellinen aika opiskella...

Itsekin harkitsisin, mutta, mutta... :| Oiskohan jotain koulua missä ei varmasti tarvitse pitää yhtäainutta esitelmää? :ashamed:

Eikös nykyään pysty käymään jo virtuaaliopintoina jotain kouluja :D

Minusta tulee isona röntgenhoitaja. Tai ehkä sädehoitaja. Mahdollisesti jopa vauvoja (masusellaisia) työkseen ultraava hoitsu, jos sellainen mahdollisuus on...
Eli radiografiaa & sädehoitoa menen opiskelemaan.
Ja oon muuten ihan saapas tekniikan suhteen :| mutta ei kai se NIIN vaikeaa voi olla? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Minusta tulee isona röntgenhoitaja. Tai ehkä sädehoitaja. Mahdollisesti jopa vauvoja (masusellaisia) työkseen ultraava hoitsu, jos sellainen mahdollisuus on...
Eli radiografiaa & sädehoitoa menen opiskelemaan.
Ja oon muuten ihan saapas tekniikan suhteen :| mutta ei kai se NIIN vaikeaa voi olla? :D

Hih, mein äiti on röntgenhoitaja. :D Ei tosin ole tehnyt niitä hommia moneen vuoteen enää.
Mun siskokin pääsi opiskelemaan; siitä tulee terveydenhoitaja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Voihan sen lapsen väsätä opiskelujenkin lomassa... :whistle:

Älä yllytä hullua |O

Kun viimeeksi valmistuin, lähdin heti (tai oikeastaan jo opiskeluaikoina) ulkomaille. Kun palasin Suomeen, tein kaksi lasta. Nyt on jo ammattitaito totaalisesti hukassa, eikä pienintäkään kiinnostusta palata entiselle alalle.

Tätä mä EN voi sössiä välivuosia pitämällä. En vaan voi :|

Tottakai otat paikan vastaan!
Nyt on tosi hyvä aika opiskella reilun 3 vuotta.

Itse opiskelin just silloin edellisen laman ( jos nyt lama tulee ) aikana eikä tuntunut taloudellisesti missään.
Sit kun valmistuin oli työtilanne tosi hyvä ja pääsin heti koulutusta vastaavaan duuniinkin.

Mulla on sellainen kutku että maan / maailman taloudellinen tilanne on hippasen sama nyt kuin silloin 90-luvun alussa?

Onnea opintoihin! :)

Älä yllytä hullua |O

Kun viimeeksi valmistuin, lähdin heti (tai oikeastaan jo opiskeluaikoina) ulkomaille. Kun palasin Suomeen, tein kaksi lasta. Nyt on jo ammattitaito totaalisesti hukassa, eikä pienintäkään kiinnostusta palata entiselle alalle.

Totta hemmetissä voi samalla opiskella, kun on raskaana ja tenttejä tehdä imettäessä. ;)

Mutta aika on sellainen hyödyke, jota ei voi ostaa lisää.

Älä yllytä hullua |O

Mutta kun nimenomaan teet sen lapsen opintojen välissä eikä heti valmistumisen jälkeen ;) on paljon helpompi palata vielä takas opiskelemaan kuin se että pitäis palata vastavalmistuneena pari vuotta äitiyslomalla olleen sinne töihin. Mä tosin olen juurikin tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa tekemässä :ashamed:

Älä yllytä hullua |O

Totta hemmetissä voi samalla opiskella, kun on raskaana ja tenttejä tehdä imettäessä. ;)

Mutta aika on sellainen hyödyke, jota ei voi ostaa lisää.

Taas sä yllytät mua :kieh:
Mutta myönnettäköön, että onhan tuossa totuuden siemen :whistle:
*hei siippa, me tehdään sitte kolmas lapsi vuonna 2010 :saint: *

Taas sä yllytät mua :kieh:
Mutta myönnettäköön, että onhan tuossa totuuden siemen :whistle:
*hei siippa, me tehdään sitte kolmas lapsi vuonna 2010 :saint: *

Enkä yllytä :saint: Pois se minusta!

Mutta kun väitetään, että pitää valita joko-tai, joskus voikin valita sekä-että. :D

Onnittelut opiskelupaikasta :flower: :flower: . Ja on täällä meitä muitakin "kalkkis opiskelijoita" :D.

Ja sulla on kyllä vielä monta vuotta aikaa lisääntyäkin ;)