Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Nätit kengät.Paljonko maksoit?
Ite kävin tänä aamuna kans kirppiksellä, ja ostin pojalle takin, kolmet shortsit (yhet legon), ja yhdet collegehousut. Kaikki hyväkuntosia ja maksoivat yht. 3,5 ?. EI PAHA![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Ei 15 euroa ole pahakaan unelmien kengistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meimikki:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Paremmin tykkään kengistä, jotka on tarkoitettu kävelemiseen.![]()
paljo maksatAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Voi kuinka ihanat kengät!Mäkin haluun tollaiset...
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Voi, voi kun on mulle pienet jos ne on kokoa 36
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Tosi makeet kengät!!! Olin itekin tänään oikeen vartavasten kenkäostoksilla... ten pointsin sandaalit lähti matkaan, oli sellaset mitä oli joskus 4-6vuotta sitten itelläkin, vähän paksupohjasemmat ja ihan älyhyvät jalkaan! Ja sitten viel tarttui matkaan yhet varvassandaalit! Kyllä kengät vaan on niin ihania!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Tosi makeet kengät!!! Olin itekin tänään oikeen vartavasten kenkäostoksilla... ten pointsin sandaalit lähti matkaan, oli sellaset mitä oli joskus 4-6vuotta sitten itelläkin, vähän paksupohjasemmat ja ihan älyhyvät jalkaan! Ja sitten viel tarttui matkaan yhet varvassandaalit! Kyllä kengät vaan on niin ihania!!!!![]()
niin on!! mulla on joku juttu kenkiin.. niitä mulla on kokonainen vuori!! ja laukut on vähän sama asia :saint: