Mä tilasin tän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse treenannut yli kymmenen vuotta ja jutellut erinlaisten ammattilaisten kanssa. Kaikkiista tärkeintä on ruokavalio ja sitten vasta treeni. Jos syöt enemmän kuin treenaat senhän sanoo jo järkikin että ei voi tuloksia tulla. Jos haluaa tuollaiset vatsalihakset kuin tv shop systeemissä pitää treenata ainakin 3-5 vuotta ja en usko että edes puhtaana voi moni saadakkaan tuollaisia vatsiksia. Jos meinaisi saadakkin pitää olla niin hyvin suunniteltu ruokavalio ettei sellaista moni osaa tehdä ja lisäksi alkoholi kokonaan unohtaa. Ja näihin kommenteihin saa laittaa mitä tahansa ni tiedän että olen oikeassa.

se oli sellainen mikä antoi pieniä sähköiskuja. Kerran kokeilin ja kyllä näki selvästi että lihakset kiristyi kun sähköisku tuli, en tiijä onko siitä sitten apua. Jos toi vain täristää niin sitäkin olen kokeillut sellaisessa laitteessa missä seisottiin ja nauha tuli perseen taakse ja sen piti sit kiinteyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ex bodari:
Olen itse treenannut yli kymmenen vuotta ja jutellut erinlaisten ammattilaisten kanssa. Kaikkiista tärkeintä on ruokavalio ja sitten vasta treeni. Jos syöt enemmän kuin treenaat senhän sanoo jo järkikin että ei voi tuloksia tulla. Jos haluaa tuollaiset vatsalihakset kuin tv shop systeemissä pitää treenata ainakin 3-5 vuotta ja en usko että edes puhtaana voi moni saadakkaan tuollaisia vatsiksia. Jos meinaisi saadakkin pitää olla niin hyvin suunniteltu ruokavalio ettei sellaista moni osaa tehdä ja lisäksi alkoholi kokonaan unohtaa. Ja näihin kommenteihin saa laittaa mitä tahansa ni tiedän että olen oikeassa.

kiitti vinkistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
se oli sellainen mikä antoi pieniä sähköiskuja. Kerran kokeilin ja kyllä näki selvästi että lihakset kiristyi kun sähköisku tuli, en tiijä onko siitä sitten apua. Jos toi vain täristää niin sitäkin olen kokeillut sellaisessa laitteessa missä seisottiin ja nauha tuli perseen taakse ja sen piti sit kiinteyttää.

saa nähä toimiiko, se jää nähtäväks..

btw, kuinkahan kauan tossa menee ku tänää tilasin..

oon kerran pienenä tyttönä tilannut kuponki uutisista samalla periaatteella toimivan, mutta halvemman version... kokeilin sitä 30 päivää ja palautin. Luvattiin tuloksia jo nääs 14 päivässä. Tuntu lähinnä tooodella ikävältä se sähköjuttu.. kävi jopa kipeetä jos liian isolle laitto. Eipä tuosta tullu tuloksia ei niin minkään laisia vaikka ahneuttani sitä joka päivä testailinki. Älä mee joka lankaan. Mut sain kuitenki rahat takasi :)

ai tästä oli mennyt jo pari kk. meilläkin oli se ensimmäinen sähköisku versio. sattu aika paljon. ostettiin ekamarketista (nykyinen euromarket )
tais maksaa 5markkaa silloin.ei siitä iankaan mitään tullut.

Mutta oon kuullut että kuntosalilla on sellainen löaita joka tärisee ja siinä vaan seistaan tai pidetään jalkoja se tuhoaa sellulittia. on siis bobbyssä

Yhteistyössä