Mä tuhoan mun parisuhteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aida"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aida"

Vieras
...olemalla täys idiootti. Mulla on niin huono itsetunto että oon varma että mies pettää mua vaikka järjellä tiedän ettei niin ole. Käyttäydyn ilkeästi ja mustasukkaisesti. Mies halusi esim. että lähdettäis kaveriporukalla rannalle mut en mä pysty sellaseen kun kiloja ja raskausarpia on helvwtisti. Toisesta synnytyksestä alle 2kk. Sanoin sit että menköön he niin mies voi rauhassa esitellä kroppaansa ja tsiigailla jotai mimmejä...

Yritän myös tällä hetkellä laihduttaa mut se ei onnistu, kun mulla on ahmimishäiriö ja huono itsekuri. Välillä tuntuu et kaikille olis helpompaa jos mua ei olis.

Olen yrittänyt kertoa, mutta kommentit ovat pikemminkin tyyliin ryhdistäydy ja että epävarmuudesta pääsee eroon kestämällä sen ja että kaikki on kiinni mun korvien välistä.

:hug:

Kuulostaapas tutulta nuo ajatuksesi.

Ja niin vääriltä.

Sulla puhuu vielä aika lujasti hormonit ja menet siinä hormonihuurussasi ja herkistyneessä mielentilassasi pöpelikköön. Usko pois, että miehesi ei sinua petä. Hän jumaloi sinua ja sinun kroppaasi raskausarpineen kaikkineen.

Ja vaikka kuinka vaikealta tuntuisikin, niin yritäpäs nyt heittää romukoppaan moiset ajatukset ja synkistelyt ja keskity nauttimaan ihanasta perheestäsi ja ihanista lapsistasi :heart:

semmosta mietein, että ei siellä rannalla tarvi olla bikineissä tai uimapuvussa olla. T-paita ja esm. capri-housut tai jotainsinnepäinkin niin käy ihan hyvin. Ensi kerralla vaan rohkeasti mukaan. Tsemppiä !

[QUOTE="aida";28683421]Olen yrittänyt kertoa, mutta kommentit ovat pikemminkin tyyliin ryhdistäydy ja että epävarmuudesta pääsee eroon kestämällä sen ja että kaikki on kiinni mun korvien välistä.[/QUOTE]
On aivan oikeassa.

Yhteistyössä