?
:(
Vieras
musta ihan oikeesti välillä tuntuu että mä oon päästäni sekaisin.. oon niin helvetin kateellinen ihminen, kaikille! erityisesti kyllä eräälle tuttavapariskunnalle, ei olla mitenkään erityisen hyvissä väleissä, mutta kuitenkin vähän pakon sanelemana silloin tällöin tekemisissä... musta tuntuu että niillä ja kaikilla muilla on aina asiat niin paljon paremmin, on rahaa, ihana koti, ihana parisuhde, ihania ystäviä ja sukulaisia, sisältöä elämässä.. ja tiedän kyllä järjellä ajatellen että mullakin on asiat hyvin, meilläkin on ihan nätti ja mukava koti, mulla on maailman ihanin lapsi, on mieskin ja meillä menee suht mukavasti.. SILTI, välillä en osaa kuin itkeä ja tuntuu että räjähdän sisältä päin kun ajattelen sitä miten kateellinen olen. mulla on ihan kamala pakkomielle yrittää näyttää kaikille että meillä on asiat ihan helvetin hyvin ja korkea elintaso jne. kun tiedän että just tän tuttavapariskunnan nainen on ylimielinen ja tietää tarkkaan että heillä sitä "rahaa ja rakkautta" riittää, ja saa mieheltään aina kaiken mitä älyää pyytää... AAARGH *raivoaaaaa* kiitos, oli pakko purkaa tää vitutus. niin ja vinkkejä otetaan vastaan miten tästä pääsee eroon? en haluais ajatella näin.