Mä tunnustan nyt teille jotain :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Minulla on kavereita jotka

- ovat tehneet abortin
- ovat ylipainoisia, jopa TOSI ylipainoisia
- elävät uusperheessä ja inhoavat puolisonsa lapsia
- eivät ole imettäneet
- eivät ole edes harkinneet kestovaippoja
- syöttävät vauvalle vain purkkisoseita
- eivät meikkaa eivätkä muutenkaan välitä miltä näyttävät

Ja se ihan pahin..

..livenä joskus kohteliaisuuttani onnittelen ihmisiä, esim. naimisiinmenosta, vaikka todellisuudessa säälin vähintäänkin toista osapuolta kun saatan vaikka tietää suhteesta jotain huolestuttavaa :ashamed:

Mutta eipä sitä abortin tehneen kanssa livenä tule puhuttua yleensä sen kummempaa. Jos joku kaveri kertoo sen tehneensä, totean että aha. Jos hän jotain kyselee että asia tulee puheeksi, voin kyllä sanoa että en sitä hyväksy. Enkä ylipainoiselle kaverille puhu kahvia ja pullaa syödessä, että tajuatko mitä tuo tekee sun elimistölle. Tai ihmettele ääneen, miten hän jaksaa olla harrastamatta liikuntaa.

Että kyllä se palstailu eroaa live elämästä sen verran. En piilottele mielipiteitäni, mutta eipä ne arkielämässä erityisesti tule ilmikään. Harva edes tietää, ettei lapsiani rokoteta. Pari kaveria tulee mieleen. Aihe vain ei ole tullut koskaan puheeksi :saint:

Ja nyt mä menen suihkuun, koska haisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minulla on kavereita jotka

- ovat tehneet abortin
- ovat ylipainoisia, jopa TOSI ylipainoisia
- elävät uusperheessä ja inhoavat puolisonsa lapsia
- eivät ole imettäneet
- eivät ole edes harkinneet kestovaippoja
- syöttävät vauvalle vain purkkisoseita
- eivät meikkaa eivätkä muutenkaan välitä miltä näyttävät

Ja se ihan pahin..

..livenä joskus kohteliaisuuttani onnittelen ihmisiä, esim. naimisiinmenosta, vaikka todellisuudessa säälin vähintäänkin toista osapuolta kun saatan vaikka tietää suhteesta jotain huolestuttavaa :ashamed:

Mutta eipä sitä abortin tehneen kanssa livenä tule puhuttua yleensä sen kummempaa. Jos joku kaveri kertoo sen tehneensä, totean että aha. Jos hän jotain kyselee että asia tulee puheeksi, voin kyllä sanoa että en sitä hyväksy. Enkä ylipainoiselle kaverille puhu kahvia ja pullaa syödessä, että tajuatko mitä tuo tekee sun elimistölle. Tai ihmettele ääneen, miten hän jaksaa olla harrastamatta liikuntaa.

Että kyllä se palstailu eroaa live elämästä sen verran. En piilottele mielipiteitäni, mutta eipä ne arkielämässä erityisesti tule ilmikään. Harva edes tietää, ettei lapsiani rokoteta. Pari kaveria tulee mieleen. Aihe vain ei ole tullut koskaan puheeksi :saint:

Ja nyt mä menen suihkuun, koska haisen.

Tiedätkö että nykyään ne virukset tulee tuolta toiselta puolen vaikka niihin oisi rokotettu ni nekään ei välttämättä auta?! En ymmärrä sä ilmeisesti olet valmis ottamaan sitten riskit!?
Niin ja tarkoitan vain näitä kuolemaan johtavia tauteja joihin on yleensä rokotukset ollu jo iät ja ajat!

Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Miksi et rokota lapsia? Varmaan oot sen jo kertonut, mutta kerro mullekkin, joka vasta tullut tänne.

En miä jaksa enää vastata kun sitten ketju räjähtää siitä jankuttamiseksi, käytä hakua niin löydät varmaankin aiempia ketjuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Miksi et rokota lapsia? Varmaan oot sen jo kertonut, mutta kerro mullekkin, joka vasta tullut tänne.

En miä jaksa enää vastata kun sitten ketju räjähtää siitä jankuttamiseksi, käytä hakua niin löydät varmaankin aiempia ketjuja :)

Tykkää elää muiden siivellä siinä asiassa :whistle:

Olisikos ne sun kavereita (ystäviä et maininnutkaan ) jos kertoisit heille mitä oikeesti ajattelet ?
Mä kerron mun ystäville mitä mieltä mä oon ja ne on silti mun ystäviä vaikka ei me aina samaamieltä ollakkaan, kunnioitetaan toistemme mielipiteitä.
Mitä sinä et ilmeisesti tee irl etkä palstalla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisikos ne sun kavereita (ystäviä et maininnutkaan ) jos kertoisit heille mitä oikeesti ajattelet ?
Mä kerron mun ystäville mitä mieltä mä oon ja ne on silti mun ystäviä vaikka ei me aina samaamieltä ollakkaan, kunnioitetaan toistemme mielipiteitä.

Mikseivät olisi? Kyllä ne tietää että olen imettänyt pitkään, käyttänyt kestovaippoja ja tehnyt vauvalle aina itse soseet. Ja ei ihmiset yleensä vedä herneitä nenään, kun toteaa ettei hyväksy aborttia. Ja kyllä suurin osa kavereista tietää senkin, etten aio koskaan lihoa :D ..ja että haluan pysyä terveenä niin pitkälle kuin siihen itse voi vaikuttaa. Miksi mun pitäisi varta vasten alkaa kavereille paasata noista asioista? En tod usko että se hyödyttäisi yhtään mitään. Joten teen sitä vain palstalla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikseivät olisi? Kyllä ne tietää että olen imettänyt pitkään, käyttänyt kestovaippoja ja tehnyt vauvalle aina itse soseet. Ja ei ihmiset yleensä vedä herneitä nenään, kun toteaa ettei hyväksy aborttia. Ja kyllä suurin osa kavereista tietää senkin, etten aio koskaan lihoa :D ..ja että haluan pysyä terveenä niin pitkälle kuin siihen itse voi vaikuttaa. Miksi mun pitäisi varta vasten alkaa kavereille paasata noista asioista? En tod usko että se hyödyttäisi yhtään mitään. Joten teen sitä vain palstalla :saint:

Juu se on todettu että teet sitä palstalla!!! Varmaan senkin edestä kun et voi niitä kavereillesi sanoa suoraan!

Minä en itse henkilökohtaisesti sanoisi täällä palstalla mitään sellaista mitä en voisi sanoa livenäkin (ystäville/kenellekään muille). Yritän olla ilkeilemättä ja arvostelematta muita, koska se kuuluu ihan vain jo hyviin käytöstapoihinkin...

Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:
Minä en itse henkilökohtaisesti sanoisi täällä palstalla mitään sellaista mitä en voisi sanoa livenäkin (ystäville/kenellekään muille). Yritän olla ilkeilemättä ja arvostelematta muita, koska se kuuluu ihan vain jo hyviin käytöstapoihinkin...

Voin minä livenäkin sanoa ylipainoiselle ystävälle mitä mieltä olen ylipainosta, ei se siitä ole kiinni. Ja kyllä ihmiset tietävät, etten hyväksy aborttia jne. Yleensä kukaan ei vaan vedä herneitä nenään niistä mielipiteistä eikä ala jankuttaa, eikä se mene sellaiseksi juupaseipäs väittelyksi kuten täällä kirjoitellessa. Eikä kukaan ala vääristellä sanomisiani livenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Minkä ikäinen olet?

Ooh! Inhoan näitä ikäiskuja. Mutta mitäpä sitä salailemaan. 24.

Krääh. Mä mitään ikäiskua tehnyt. Vaan tuli mieleen, että vaikka tuolla sanoin, että olen vähän sun näköinen niin tajusin, että olet kyllä aika lailla mua siloposkisempi. Huoh. Mulla muutama vuosi enemmän.

Minkä ikäinen olet?

Ooh! Inhoan näitä ikäiskuja. Mutta mitäpä sitä salailemaan. 24.

Krääh. Mä mitään ikäiskua tehnyt. Vaan tuli mieleen, että vaikka tuolla sanoin, että olen vähän sun näköinen niin tajusin, että olet kyllä aika lailla mua siloposkisempi. Huoh. Mulla muutama vuosi enemmän.

Katsoin yhtä toista kuvaani ja mielestäni näytän siinä kolmekymppiseltä. Kriisi alkaa tulla, ryppyjen kanssa :'( :D

Yhteistyössä