Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm...:et ainakaan noissa kuvissa kovin laihalta näytä?
En mä laiha olekaan.
mutta et aio lihoa? ei varmaan tosta enää kannatakkaan![]()
Hyh-hyh, mitä kommentteja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm...:et ainakaan noissa kuvissa kovin laihalta näytä?
En mä laiha olekaan.
mutta et aio lihoa? ei varmaan tosta enää kannatakkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo läski, ei!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
Ooh! Inhoan näitä ikäiskuja. Mutta mitäpä sitä salailemaan. 24.
Krääh. Mä mitään ikäiskua tehnyt. Vaan tuli mieleen, että vaikka tuolla sanoin, että olen vähän sun näköinen niin tajusin, että olet kyllä aika lailla mua siloposkisempi. Huoh. Mulla muutama vuosi enemmän.
Katsoin yhtä toista kuvaani ja mielestäni näytän siinä kolmekymppiseltä. Kriisi alkaa tulla, ryppyjen kanssa :'(![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtäläinen:24 vee tietää vielä kaikesta kaiken. Kyllä se siitä helpottaa kunhan tulee ikää lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
Krääh. Mä mitään ikäiskua tehnyt. Vaan tuli mieleen, että vaikka tuolla sanoin, että olen vähän sun näköinen niin tajusin, että olet kyllä aika lailla mua siloposkisempi. Huoh. Mulla muutama vuosi enemmän.
Katsoin yhtä toista kuvaani ja mielestäni näytän siinä kolmekymppiseltä. Kriisi alkaa tulla, ryppyjen kanssa :'(![]()
![]()
![]()
Ja mitä vikaa kolmekymppisissä on!?!?!?!? HÄH?!????? Ei tässä nyt vielä rypistytä!!!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Mehtäläinen:24 vee tietää vielä kaikesta kaiken. Kyllä se siitä helpottaa kunhan tulee ikää lisää.
Minkäs ikänen Mehtäläinen on?
Mua nyppii se että täällä aina on semmoinen odotas kun näet elämää"-asenne os joku alle 50v vähemmän kuin 5 lapsen äiti uskaltaa sanoa jotain
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
En mä sun rypyistä tiedä, mutta siltä näytät että alkoholi maistuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, olen aina ajatellut et "Emmy" on kiva ihminen vaikka joistain asioista ollaankin eri mieltä. Mut hei tarviiko kaikkien kans aina samaa mieltä ollakkaan.. ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olen kuullut tätä kliseetä jo kohta viimeset 10 vuotta. Se ei taida loppua koskaan. Koska piru vie, aina löytyy joku sua vanhempi ja joku jolla on enemmän lapsia, vaikka olisit 50vee ja viiden lapsen äiti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä olen kuullut tätä kliseetä jo kohta viimeset 10 vuotta. Se ei taida loppua koskaan. Koska piru vie, aina löytyy joku sua vanhempi ja joku jolla on enemmän lapsia, vaikka olisit 50vee ja viiden lapsen äiti![]()
Veikkaan että loppuu tuossa neljänkympin tienoilla. Kyllä 24 veellä riittää ehdottomuutta vielä kymmenisen vuotta lisää, jos huono tuuri on.
Niin juu, minä myös olen niitä joiden ei pitänyt koskaan lihoa. Itse asiassa ihmettelin, miten lihominen ylipäänsä on mahdollista. Noh, aika on saanut kiinni minut ja ihan jokaikisen kaverini. Yksikään ei ole enää samoissa mitoissa kuin 25-vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et oo läski mutta tukeva rakenteinen, ainiin mutta sähän et usko että ihmisillä on erillainen ruumiinrakenne.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, olen aina ajatellut et "Emmy" on kiva ihminen vaikka joistain asioista ollaankin eri mieltä. Mut hei tarviiko kaikkien kans aina samaa mieltä ollakkaan.. ei.
Mulla just päinvastainen ajatus.
Mun mielestä ap on mustavalkoinen, naiivi ja itsekeskeinen, vaikka joskus olenkin ajatellut jostain yksittäisestä asiasta samoin ku ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et oo läski mutta tukeva rakenteinen, ainiin mutta sähän et usko että ihmisillä on erillainen ruumiinrakenne.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ikävää jos sun tuttavapiirissä ihmisillä on mielipiteitä vain nelikymppiseksi asti. Naisellahan alkaa pian sen jälkeen vaihdevuodet, niin että montaa vuotta ei "normaalisti omine mielipiteineen" ehdi ollaJa pakko sanoa että tunnen 10 lapsen äidin joka on missimitoissa. Tai no, saunottu ei yhdessä olla, mutta vaatteet päällä ainaki näyttää siltä
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Minkä ikäinen olet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ikävää jos sun tuttavapiirissä ihmisillä on mielipiteitä vain nelikymppiseksi asti. Naisellahan alkaa pian sen jälkeen vaihdevuodet, niin että montaa vuotta ei "normaalisti omine mielipiteineen" ehdi ollaJa pakko sanoa että tunnen 10 lapsen äidin joka on missimitoissa. Tai no, saunottu ei yhdessä olla, mutta vaatteet päällä ainaki näyttää siltä
Ei toki ne mielipiteet nelikymppisenä lopu. Aika vaan hioo pahimmista ehdottomuuksista särmät ja saa näkemään asiat hieman laajemmassa perspektiivissä. Itse jos kuka tiedän, koska olen ollut eko-vege-new age-hörhö, joka ei lainkaan arastellut kertoa mielipiteitään muille. Ja kuten näkyy, linja jatkuu. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä selvemmin näkee mikä on yksittäisen valinnan merkitys maailman mittakaavassa ja historian mittakaavassa.
Mulla oli nuorena tavallaan joku sellainen näky mielessä, jossa jonain kauniina päivänä sekä minä että perheeni saavutamme täydellisyyden tilan. Siis se hetki, johon tähtää jokaisen luomuperunan syöminen (ettei lapsessani vaan olisi sillä hetkellä yhtäkään torjunta-ainejäämää). Kun tosiasia on, ettei sitä hetkeä koskaan tule =). Ja että silläkin hetkellä, kun minä mietin tuleeko lapsestani 98-prosenttisen vai 99-prosenttisen täydellinen (missä asiassa rokotus voi olla aivan oleellisen tärkeä asia), lapsia kuolee Afrikassa kuin kärpäsiä. Ja jokaisella niistä on äiti.