?
"..."
Vieras
"haha LOL
" sanoo pelkästään miehensä rahoilla elävä loinen joka hukkaa "mukamas" pankkikorttinsa, puhelimensa ja 2300 rahaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks mun miehellä erilainen ajatelutapa en mä muuten olisi jaksanut tosikon kanssa olla naimisiissa ja se tykkää kun mä käyn rentoutumassa, saa vaikka miesten kanssa pitää hauska hänen puolesta. Mies kans tykkää pitää hauskaLOLIllalla viimestään haukut tätäkin lääkäriä täällä kun on nii v'tun tyhmä eikä enää annakaan sulle uutta aikaa ja meinaa vielä kesälomaakin pitää vaikka SULLA olis just sillon asiaa ja blaablaa.
Kuka sitä sun vauvaa on nyt esim. tän 2vrk hoitanut putkeen kun olet sekoillut ympäri kyliä? Kuinka kauan sä oikeasti kuvittelet että sun miehes jaksaa tota touhua kattella? Nyt kun se poika on maailmassa niin ei oo konsti eikä mikään heivasta sua mäelle sieltä talosta, aivan varmasti saa yksinhuoltajuuden itselleen näitten sun sekoilujes pohjalta.. Mieti nyt ihan pikkusen välillä muitakin kun ittees.
onko pahaa elää miehen rahoilla?![]()
onko pahaa elää miehen rahoilla?![]()
en mä oo kännissä ja kerroin että lapun tarvitsen
Aloitukseen oli hienosti saatu se, että rahaa on lompsassa enemmän kuin taviksilla, ei-ihan lähimatka tulossa, uusi rahakortti oli plakkarissa ja autojakin niin paljon parkissa ristikkäin, ettei pihalta pääse. Vähän hassua ja hymyilyttävää.
Toivottavasti rahat ja vermeet löytyvät. Ja toivottavasti miehesi ei pidä loukkaavana sitä, että käsittelet noin huolimattomasti häneltä saatua omaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26231366:Elämä saa olla hauskaa ja elämässä pitää olla iloa, mutta ei se hauskanpito tarkoita räkäkännejä ja baareissa luuhaamista. Valitettavsti moni äiti/isä ajattelee että HEIDÄN OIKEUTENSA on nauttia elämästä, silläkin riskillä että lapset kärsii. Eihän päihdeongelmaiset koskaan näe omissa sekoiluissaan mitään pahaa. Hauskaahan se on kun rahat katoo ja muisti menee.
JEEEEE lompakko ja avaimet mies löysilompakko pihalla ja avain takissa, huh ja jopa 1600 vielä oli jäljeellä
varma taksiin ja baariin, vaikka kortillakin maksoin myös