Mä tykkään ihan oikeasti Milannasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko sanoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään myös Milannasta. Välillä olin että ei voi olla totta, mutta tykkään persoonasta. Hänellä on hyvä sydän ja hän on aito ja kiva kun kirjoittaa kaikenlaista rohkeasti :) Vaihtelua näiden tylsien suomalaismammojen sekaan.
Ja ton venäläisherjan vois jo lopettaa kun Milanna ei ole venäläinen. Ja mitä vaikka olisikin?

Mä en kauhiasti tykkää Milannasta enkä ymmärrä mistä hänelle pitäisi olla kateellinen. Vaikuttaa todella tasapainottomalta ihmiseltä enkä mä ikinä haluaisi tuollaista kauheaa sähläävää elämäntyyliä. En myöskään pidä häntä minään kaunottarena vaan ihan perusnätti on kuten mä itsekin.

Mä haluan tasapainoisempaa elämää, on sitten paljon rahaa tai ei.

mulle ollut aina ihan ok paitsi nyt kun sekoaa jokaisen viestissä kuten mulle. Kysyin siis eikö ole ikävä lapsia jne niin meni totaalisen sekasin koko ihminen. En siis ihmettele börnin yhtä viestiä missä kirjoitti et on kun apinalle puhuis.

En tykkää Milannasta, pidin häntä ennen melko fiksuna ihmisenä pohjimmiltaan, arvostan aina yritteliäitä ihmisiä. Mutta hiukan enemmän hänen ketjuja luettuani tajusin että oikeastaan kyseessä melko kouluttamaton ja vähemmän fiksu tapaus.

Tässä tapauksessa vaan se yritteliäisyys ja energisyys menee kokonaan harakoille kun ei ole tarpeeksi älliä käyttää sitä rakentavasti.

[QUOTE="vieras";26308835]
Tässä tapauksessa vaan se yritteliäisyys ja energisyys menee kokonaan harakoille kun ei ole tarpeeksi älliä käyttää sitä rakentavasti.[/QUOTE]

Aivan! Tuolla yritteliäisyydellä ja energialla voisi saada aikaan vaikka mitä jos osaisi suunnata voimavaransa järkevästi oikeaan suuntaan. Ei tuollaisella hössöttämisellä saa mitään aikaan.

Yhteistyössä