Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä olen ollu 3 vuotta Kotigastronomissa ja ei mitään painostusta mihinkään suuntaan ollu ikinä ja voin luvata ja vannoa, että jos mun tiimiin lähtee niin ei tule olemaan jatkossakaan! Ja jos täysipäiväisesti tekee, niin takuulla pääsee kunnon palkoille. Myyntikate on kuitenkin minimissään 20% ja parhaillaan 40% luokkaa ja jos myy hyvin (omat/ryhmän ostot minimissään 500 e/kk eli jo 3 kutsut kuussa niin pääsee tuohon melko varmasti!), niin saa bonusta, joka maksetaan suoraan rahana tilille. Mitään krääsää ei tule kaappeihin pyörimään, kampanjapalkinnotkin on ihan hyvää tavaraa ja aina on mahdollisuus valita myös lahjakortti. Itse oon kuitennu jo useemmalla satkulla S-ryhmän lahjakortteja tänäkin vuonna. Voin suositella!Yyveellä voin kertoa lisääkin jos jotakuta kiinnostaa...
Mitenhän arvasinkin, et tähän tulee näitä oman firman mainostajia mukaan? Ei niitä mausteitakaan niin hullun hyvin mene kaupaksi ja näissäkin voitot nousee sinne ylemmäksi aivan yhtälailla kuin muissakin verkostoissa.
Oletko tutustunut Kotigastronomiin? Myyntikate on tasan sama kaikille. On sama, oletko ollut mukana kuukauden vai 10 vuotta ja tilaatko kerralla 50 tai 500 eurolla, saat myynnistäsi saman rahan käteen. Bonukset menee kahdessa portaassa, eli jälleenmyyjälle/ryhmänjohtajalle 4-8% ja tiiminjohtajalle 8-16%. KUKAAN ei voi elellä pelkästään bonuksilla, kaikkien pitää tehdä myös itse (bonusta ei makseta esim. tiiminjohtajalle jos itsellä ei ostoja) ja kovasta työstä palkitaan työn tekijä. Koko yritys on täysin kotimainen ja bonuksia ei makseta viidessäkymmenessä portaassa verkoston huipulle, maksimissaan 3 portaassa.
Itse olen aikanaan ollut mukana ties missä ja tämä on ainoa jota voin suositella ihan kaikille! Ja tosiaan mausteet myy hieman eri tavalla kuin kynttilät. Ihmisen on pakko syödä, kynttilät on aina turhake, luksusta ja sisustusjuttua.