Mä uskon persujen jättivoittoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persufan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="fantsu";27306339]Kuten myös hyvää vaalityötä muille puoluille kuin perussuomalaisille tekevä Linkittäjä.[/QUOTE]

Hemmetin hyvää vaalityötä :D

Onkohan häntä pyydetty "kentälle" ääniä hankkimaan..? Hhmm..

[QUOTE="vieras";27306374]Olisko niin, että muut muodostavat poliittisen kantansa ihan jossakin muualla kuin Kaksplus-palstalla..? Luuletko tosiaan, että teidän mölinällänne on jotakin painoarvoa, siis aikuisten oikeesti?[/QUOTE]

Ja tämän yllä lainatun "tuotoksen" synnyttäjäkö kuvittelee, että kaikki Suomen persut ovat muodostaneet poliittiset näkökantansa juuri Mitäs Nytissä?

Tyypillistä 2+tasoa! :D

Näinpä. Myös monet minun tutuistani ovat siirtyneet persujen kannattajiksi. Itsekin äänestin persuja ensimmäisen kerran viimeisissä eduskuntavaaleissa. Nuorena tyhmänä äänestin vihrietä ja demareita. Vanhemmiten silmäni ovat avautuneet.

[QUOTE="Gia";27312059]Näinpä. Myös monet minun tutuistani ovat siirtyneet persujen kannattajiksi. Itsekin äänestin persuja ensimmäisen kerran viimeisissä eduskuntavaaleissa. Nuorena tyhmänä äänestin vihrietä ja demareita. Vanhemmiten silmäni ovat avautuneet.[/QUOTE]

Sitä minäkään en käsitä, että kuinka muka olin vastuullinen silloin kun äänestin Vihreitä, mutta nyt kun olen persu niin olen yhtäkkiä luku-ja kirjoitustaidoton kouluttamaton peräkammarinasukki ja vielä RASISTI!

[QUOTE="Vieras";27306279]Oikeestikko? Emmä usko oikein että hipit, mamut ja homopetterit äänestäis persuja. Noi muut kyllä.[/QUOTE]

jaa miksei? onhan niillä mamuehdokkaitakin...??

[QUOTE="vieras";27312041]Ja tämän yllä lainatun "tuotoksen" synnyttäjäkö kuvittelee, että kaikki Suomen persut ovat muodostaneet poliittiset näkökantansa juuri Mitäs Nytissä?

Tyypillistä 2+tasoa! :D[/QUOTE]

Ei kuvittele :D

Ihmettelee vain, mitä tämä "vaalikampanjointi" ylipäänsä kuuluu tälle palstalle :D

[QUOTE="vieras";27312155]Ei kuvittele :D

Ihmettelee vain, mitä tämä "vaalikampanjointi" ylipäänsä kuuluu tälle palstalle :D[/QUOTE]

No sitä kuuluu kun ei koko ajan palstaäippäkään jaksa puhua valkovuodoista, kohdunkaulanlimoista ja pillukarvoista. Joskus ajatus onnistuu hetkeksi kohoamaan alapäästä yläpäähänkin. Onko se synti?

Yhteistyössä