Mä välillä ihmettelen, että miten ÄITI-IHMISET voivat olla näin ilkeitä toisilleen mitä tällä palstalla ihmiset usein on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
Siis tuntematta toista ihmistä ollenkaan, lauotaan tosi kamalia juttuja, haukutaan ja yritetään kokoajan olla se tossu jonka alla tämä toinen on. Ihan ihme asioista saadaan jumalaton tappelu aikaiseksi ja ihan perusasioista väitellään.

Esim sosiaalitoimiston toimeentulotuki, joka AINOA kerta kun joku siitä puhuu, tulee tappelu. Luulisi jokaisen aikuisen ymmärtävän, että sitä joskus voi vaan tarvita. Tuntuu, ettei ymmärretä ollenkaan sitä, että ihmisillä se elämä nyt vain menee eri tavalla. Kaikki ei pääse töihin/opiskelemaan, jotkut tulevat raskaaksi teininä jne, aina nämä haukkujat keksivät näihinkin ratkaisun, "olisit tehnyt abortin" tms, ei se aina vaan mene niin.

Miksei voida ymmärtää, että ihmisiä on erinlaisia ja aina ei elämä ja jutut kohtaa, ei voi olettaa, että kaikilla on samanlainen elämä

Eikö näillä ihmisillä ole kavereita? Onko erittäin heikko itsetunto ja se jotenkin nousee kun saa lytätä toisen? Mistä tämä jatkuva tappelu ja haukkuminen johtuu?

Mä oon miettiny samaa... Millanen ihminen on oikeasti, jos täälä palstalla laukoo mitä sylki suuhun tuo. Jotain siinä täytyy olla, että täälä sitä oloa täytyy tuollain purkaa...

No yleistän rumasti:
Minkälainen ihminen on jatkuvasti netissä. =) Eiköhän joukkoon mahdu ainakin muutama sellainen, joilla niitä ystäviä ja elämää ihan oikeesti ei ole. Tai sellaisia, joilla sosiaaliset taidot on niin huonot, ettei livenä voi olla kenenkään kanssa tekemisissä.

Täällä on aika montaa sorttia ihmisiä ruudun tällä puolen =) on kivoja ja vähemmän kivoja ja on tyhmiä, tuhmia, kilttejä, viisaita, mielenterveyspotilaita, mielenterveyshoitajia jne. kaikkea löytyy.. ei äitiys tee ihmisestä jonkun tietynlaista - äitejä on monenlaisia.
Kannattaa lukea suodattimella tätä.

luulen toiset haluaa lyödä lyötyä enemmän,,ehkäpä niitten omassa elämässä on vaikeaa joten purkaa vihan tänne.

helppo se on haukkua ja päteä anonyymina tuskin haukkuisivat irl päin naamaa.. luulen puhuisivat selän takana paskaa

Niistä ainakin huomaa, että omassa elämässä ei mene silloin hyvin, kun pitää muille ilkeillä, yrittää polkea alleen ja kaikin tavoin lytätä toisia. Omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät koe tarvetta moiseen vaan he yrittävät mielummin auttaa ja tukea muita ihmisiä.

Eikös naisilla ole tapana vertailla itseään ja omia tekemisiään muihin naisiin? Ei mua tämä jatkuva änääminen haittaa kyllä pätkän vertaa, ihan hauskaahan näitä juttuja on seurailla ja nauraa =) .

Miksei voida ymmärtää, että ihmisiä on erinlaisia ja aina ei elämä ja jutut kohtaa, ei voi olettaa, että kaikilla on samanlainen elämä

Juuri niin. Mutta osaa muutkin kuin äidit ja muuallakin kun palstalla. Miten aikuiset ihmiset tosiaan viittii olla toisilleen niin ilkeitä. Mä en tule sitä koskaan käsittämään. Pitäkööt sitten naiivina ja yksinkertaisena. Mä ihailen hyvätapaisuutta.

on myös paljon minunlaisia ihmisiä jotka kärkkäästi kirjoittaa, tarkoittamatta loukata ketään, ja joku toinen täysin erilainen ihminen voi sitten vetää herneet nenään jostain mistä ei oo tarkoitus ollenkaan. Väärinkäsityksiä..

Alkuperäinen kirjoittaja ei mee hyvin:
Niistä ainakin huomaa, että omassa elämässä ei mene silloin hyvin, kun pitää muille ilkeillä, yrittää polkea alleen ja kaikin tavoin lytätä toisia. Omaan elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät koe tarvetta moiseen vaan he yrittävät mielummin auttaa ja tukea muita ihmisiä.

Täydellinen peesi. Itseänikin ottaa päähän palstan ilkeilijät, ja varsinkin kun joskus jonkin aloituksen tehdessään ei tule edes ajatelleeksi että joku vastata inhottavasti. Mutta täytyy vaan yrittää muistaa kun täällä kirjoittelee, että voi tulla shittiä niskaan, kirjoitti mitä tahansa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Eikös naisilla ole tapana vertailla itseään ja omia tekemisiään muihin naisiin? Ei mua tämä jatkuva änääminen haittaa kyllä pätkän vertaa, ihan hauskaahan näitä juttuja on seurailla ja nauraa =) .

peesi. Sen huomaa sitten kun menee tosi mauttomaksi ja oikeasti ilkeilyksi, se ei oo kivaa mut en mä ainakaan hirveän usein sellaseen oo törmänny.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

peesi. Sen huomaa sitten kun menee tosi mauttomaksi ja oikeasti ilkeilyksi, se ei oo kivaa mut en mä ainakaan hirveän usein sellaseen oo törmänny.

no sitten et ole kauaa täällä palstaillut....

neiti dinan ja Lode84:n kanssa samoilla linjoilla =) ja se vielä et se minkä joku kokee v'ttuiluksi on jollekki toiselle väittelyä. Täällä otetaan mun mielestä liian herkällä palko sieraimeen... En tarkoita haukkimista tai ilkeilyä ja on täällä vaki tyyypit jotka hakemalla hakee et pääsee tirvaiseemaan vyön alle.
Mut edelleen suodattimella, eikä kaikkee kannata ottaa niin tosissaan.

Yhteistyössä