mä valitan taas... anteeks.. mut ei oo pakko lukee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
huokaus...
ollaan alkamassa rakentaan. ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti,että mun mies ei yhtään kerro missä mennään. mä joudun koko ajan kyseleen ja lypsään siltä tietoa ja sit se hermostuu.
nyt soitti ja kysyin et niiiiin koska se ***** tulee kaivaan sinne meidän tontille,niin mies siihen ,että no ens viikolla,et onhan tää nyt sovittu jo aikaa sitten. olin et aha. sit kysyin et mites toi rakentamisen alotus,miten siel kunnas asiat edistyy? niin siihen mies et saatiin rakennuslupa,jeejee.
olin toki onnellinen että saatiin se ja hommat pääsee alottaan,mut noi on sellasia asioita missä haluan pysyä ajan tasalla ja haluan että yhdessä suunnitellaan ja puhutaan ja kumpikin tietää missä mennään. mut miehelle "ei tuu vaan mieleen" kertoo aina jos tapahtuu joku uus käänne :headwall: ja se turhauttaa mua :ashamed:

ja ei nyt tarvii alkaa kommentoimaan mitään et mitähän teidänkin rakentamisesta tulee kun nyt jo riitelette jne. kyllä siitä hyvä tulee -vaikka rankka ajanjakso varmana edessä- mut tää nyt on vaan ärsyttää mua just nyt ja pakko marista tänne etten miehelle koko ajan rutise.. :ashamed:

höh!luulis että kaikki pidettäis ajan tasalla..siis koska sähän olet myös mukana rakentamisessa(ainakin noin henkisesti,vaikket mitään tekis) eikä sun mies yksinään.
hassua tuo "ei tullu mieleen",meillä esiintyy samaa..ja AIVAN SIKA ÄRSYTTÄVÄÄ!!ja meeppä tekee ite sama,unohda kertoa jotain menosta niin nousee ihan hirrrvee äläkkä!
tsemppiä sinne,ja sano sun miehelle hienovarasesti että olis kiva jos sutki pidettäis ajantasalla niin ei tarvii koko ajan olla kyselemässä.onhan tuo teijän yhteinen projekti.ja ihan varmasti onnistuu rakentaminen,riitelette tai ette. :hug:

juu meillä esiintyy tuota kanssa, "ei tullut mieleen" ja kaikki joutuu aina kyseleen, sitte tulee tunnin luento jostain tarpeettomasta asiasta..
Näköjään samasta puusta veistettyjä kaikki
handjob.gif
:whistle:

Me ollaan täälä siks että voit valittaa kun siltä tuntuu :) Ja hyvä se on että johonkin valittaa että ei mies joudu kaikkee kuunteleen :D

Ite ei olla rakennettu taloa mutta jo pikku jutut kuten aidan rakentaminen otti aivoon välillä tooosssiiii paljo, että uskon kyllä jos välillä pitää vähä avautua :saint: Mutta onnea raksaprojektille ja huumorintajua mukaan niin hyvä tulee :wave:

kiitos kaikille! kyllä tää tästä kun muistaa hengittää syvään ja rauhallisesti ja laskee vaikka viiteen miljoonaan :whistle: :D

ja siis miehelle olen sanonut tästä,hyvästi ja pahasti,mut ei vaikutusta :xmas:

Toi taitaa olla miesten tyyppivika että "ei tullu mieleen" ;) nimittäin meilläkin esiintyy vastaavaa :D oisko jopa geeneissä moinen "puutos" :whistle:

Ei muutakun jankkaat ja kun se hermostuu niin sanot että pakko tentata kun panttaat tietoa ;) näin mä toimin ja jaksan uskoa että ehkä se jokupäivä "kasvattaa sen kertomisgeenin" :D

Yhteistyössä