Mä vedin herneet nokkaan, kun ukko ilmoitti lähtevänsä viihteelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emäntä

Vieras
Mä en sitten ikinä näköjään muutu.

MUTTA nyt olen kerrankin mielestäni perustellusti möksönä:

-mies menee kaverinsa synttärikemuihin. Sinne tulee noin puoli kylää, eli myös paljon minunkin kavereitani. Mies ilmoitti menevänsä yksin. (Suurimmalla osalla kumppanit kuitenkin mukana.)
-tuolla LUULTAVASTI on mukana miehen ihastus, tai siis "entinen ihastus", jonka vuoksi mies oli kuta kuinkin valmis uhraamaan meidän suhteemme; ei pettänyt fyysisesti, mutta oli mennyt lepertelemään hälle. Eli pelkään, että sama toistuisi, mutta en voi vaatia miestä jäämään kotiin sillä perusteella, että en voi luottaa ja että ko. nainen on siellä, koska olen itse antanut virheen anteeksi ja koska ei ole varmaa, että ihastus siellä olisi
-olimme minun sukulaisteni luona, jonne olisin halunnut jäädä vielä huomiseen, koska tiedossa oli pirskeet. Mies kuitenkin halusi kotiin ja antoi ymmärtää, että vietetään leffailta (kutsu kaverinsa synttäreihin tuli puhelimitse hetki sitten). Olisin siis voinut jäädä hyvillä mielin sinne, jos olisin tiennyt, että mies kääntää kelkkansa.

Nyt olen sitten yksin, vittuuntunut, pettynyt ja todella ärsyttävä möksähtäessäni siitä, että mies haluaa välillä juomaan. :headwall:

enpä osaa oikein mitään viisasta sanoa, koska itte oon just samanlainen kuin sinäki. tosin olisin vielä hysteerisempi kuin yleensä, jos joku tollanen nainen (josta ois selkeesti meidän suhteelle tai mulle uhkaa) ois mieheni kans samassa paikassa HUMALASSA.

Kyllä muakin sinuna ärsyttäisi. Mikset voi viedä lasta hoitoon ja mennä mukaan? Vai onko mies muka ihan suoraan sanonut, ettei huoli sua? Aika sika, jos näin on, kun siellä on kerran yhteisiä kavereita ja kun ilta oli muutenkin tarkoitus viettää yhdessä.

Mikset sä voisi lähteä mukaan sinne synttäreille? Tietty jos lapsia niin saako vielä jonkun suostumaan vahdiksi näin lyhyellä varoitusajalla... en minäkään tykkäisi hyvää jos mies menisi juhliin, jossa joku ihastus. Sopisin ainakin että tulee ajoissa kotiin, tulisin vaikka noutamaan. Mies saisi suostua, koska oli tavallaan luvannut sen leffaillan eli jouduit tekemään sinäkin kompromissin ja nyt hän lähtee juhlimaan.

Saatko ketään lastenvahdiksi? Jos niin laittaudut sinne itsekin mukaan, jos kerran kavereita on muitakin tulossa niin outoa että mies ei pyytänyt sua mukaan. Soita vaikka kaverin pihamaalta miehellesi, että tulet sittenkin mukaan, jos kieltää niin sanot että olet jo ovella, saapi mies sitten itsekin tulla kotiin.

Minä ainakin menisin kysymättä ukolta mitään! Varsinkin jos kyseisissä pirskeissä olisi omia ystäviä jolloin ei tarvisi tyhmänä seisoskella yksin vaan olisi "tukijoukot" paikalla. NIH! :)

Lapsi on hoidossa huomisiltaan asti!
Toki mäkin voisin häipyä omille teilleni, mutta ystäväni eivät ole lähdössä tänään mihinkään ja joutuisin lähtemään eri kaupunkiin, jos bileseuraa haluaisin.

Mukaan en viitsi väkipakolla työntyä. Mies haluaa viettää iltaa "kavereidensa" kanssa / "poikien" kanssa, mutta eipä se aivan niinkään ole, kun mukana on paljon naisiakin. Siihen tiuskahtaa, että eihän hän sille mitään voi, jos on naisiakin, että poikien kans hän haluaa olla ja lähteä liikenteeseen. Niinpä niin...

Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Minä ainakin menisin kysymättä ukolta mitään! Varsinkin jos kyseisissä pirskeissä olisi omia ystäviä jolloin ei tarvisi tyhmänä seisoskella yksin vaan olisi "tukijoukot" paikalla. NIH! :)

jos ei ole kutsuttu, ni aika ankeaa olis mennä kenenkää juhliin kuokkimaan . vai oliko kutsu siis molemmille ?

Niin ja siellä ei omia YSTÄVIÄNI ole, kavereita kyllä, mutta ei niin läheisiä, että voisin lähteä omin nokkineni. :)

En miestäni juopoksi kutsuisi, ymmärrän kyllä että haluaa välillä lähteä viihteelle (käy harvemmin kuin minä, ja silti minä vedän aina herneet nokkaan kun hän on lähdössä.), mutta en ymmärrä sitä, että tieten tahtoen "jättää" mut yksikseni (toki aikuisena ihmisenä pärjään kyllä, mutta ei se kivalta tunnu), kun on kuitenkin tarkoituksena ollut olla yhdessä.

Sun miehes ei siis välitä sun tunteista pätkääkään, ei se muuten olis voinut tuollaista tehdä. Aika outoa ettet päässyt synttäreille, jossa on sinunkin kavereitasi ja nyt jäit sitten yksin. Olisin tosi vihainen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:
Sinne tulee noin puoli kylää, eli myös paljon minunkin kavereitani.

Mutta sankari itse ei ole kaverisi?

Juu, ei ole kaveri, tuttu kyllä. Eli en hänellekään voi (viitsi) soittaa, että haittaako jos minäkin tulen, varsinkin kun ukko selkeästi ilmoitti lähtevänsä yksin.

Niin ja siellä ei omia YSTÄVIÄNI ole, kavereita kyllä, mutta ei niin läheisiä, että voisin lähteä omin nokkineni. :)

En miestäni juopoksi kutsuisi, ymmärrän kyllä että haluaa välillä lähteä viihteelle (käy harvemmin kuin minä, ja silti minä vedän aina herneet nokkaan kun hän on lähdössä.), mutta en ymmärrä sitä, että tieten tahtoen "jättää" mut yksikseni (toki aikuisena ihmisenä pärjään kyllä, mutta ei se kivalta tunnu), kun on kuitenkin tarkoituksena ollut olla yhdessä.

juu, mutta jos se miehesi käy harvoin ja tämä kutsukin tuli vähän "yllärinä" niin voisko vähän asennetta muuttaa ? otat herkut esiin ja nautit ittekses rauhallisesta illasta ilman miestä ja muksuja/muksua. :)
ja jos jotain pettämisiä pelkäät, niin pettäjä se pettää vaikka kauppareissun aikana jos on pettääkseen.

Niin oliko sua kutsuttu vai ei? Jos oli kutsuttu, niin mene ja vietä aikaa niiden naisten kanssa, jos kerran miehet viettää aikaa keskenään.

Älä ainakaan jää yksin kotiin murehtimaan, koska sitten jäät entistäkin katkerammaksi, usko mua! Paras, kun otat ilon irti siitä, että saat tehdä tänään mitä lystää, kun ei ole lasta eikä miestä käskemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Niin oliko sua kutsuttu vai ei? Jos oli kutsuttu, niin mene ja vietä aikaa niiden naisten kanssa, jos kerran miehet viettää aikaa keskenään.

Älä ainakaan jää yksin kotiin murehtimaan, koska sitten jäät entistäkin katkerammaksi, usko mua! Paras, kun otat ilon irti siitä, että saat tehdä tänään mitä lystää, kun ei ole lasta eikä miestä käskemässä.

En tiedä oliko kutsunut meidät molemmat, ja sillä ei kyllä ole väliäkään, koska mies ilmoitti lähtevänsä yksin ja kyseessä miehen kaveri, joten en voi vain tunkea mukaan (esimerkiksi mennä eri aikaan kuin mieheni).

En osaa nauttia vain yksinolosta, kun olo on ihan "petetty" ja tympii tällainen yksinjääminen ja se, että ukko ikään kuin käänsi selkänsä mulle. Mutta jos mies todella nyt lähtee kylmän rauhallisesti, mä häivyn sinne toiseen kaupunkiin bilettämään. Paras niin, onpahan itselläkin kivaa eikä mene ilta yksin kotona murehtiessa, että mitäköhän nyt tekee ja kuinkakohan hauskaa siellä on...

Niin, jos kutsu koski molempia, mutta vain mies halusi mennä yksin, niin menisin itsekin ilman muuta, sanokoot ukko mitä lystää. Jos muillakin siellä on seuralaiset mukana, niin olis se kiva että tekin olisitte molemmat siellä. Ei sun tarvi miehen kainalossa siellä kyhvätä:) Joukkoon vaan...ja vaikka viesti ois tullut vaan sun miehelles niin kyllä siltikin menisin ja sanoisin että ymmärsin kutsun koskevan molempia:) Ennemmin se noloa ois kutsujalla jos kutsuu seurustelevasta/avioparista vain toisen...

Hmm, nyt mies suuttui minulle, kun sanoin lähteväni itsekin juhlimaan toiseen kaupunkiin, jossa mulle ois bileseuraa, kun en tosiaan yksikseni halua kotiinkaan jäädä. Hänen mielestään teen väärin jos lähden, voi helvetin helvetti että nyt vasta riepookin! Itsehän hän on lähdössä ja "jättämässä" minut yksin, ja sitten mun pitäisi hänen mielestään istua yksin kotona kun hän juhlii. :headwall: Itkettää tuo miehen käytös!!

Hmm, nyt mies suuttui minulle, kun sanoin lähteväni itsekin juhlimaan toiseen kaupunkiin, jossa mulle ois bileseuraa, kun en tosiaan yksikseni halua kotiinkaan jäädä. Hänen mielestään teen väärin jos lähden, voi helvetin helvetti että nyt vasta riepookin! Itsehän hän on lähdössä ja "jättämässä" minut yksin, ja sitten mun pitäisi hänen mielestään istua yksin kotona kun hän juhlii. :headwall: Itkettää tuo miehen käytös!!

Lähdet vaan itsekin pitämään hauskaa; soita niille toisen kaupungin ystävillesi! :hug: Miehesi käyttäytyy nyt kyllä ihan idioottimaisesti, anna sen mököttää.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:

Lähdet vaan itsekin pitämään hauskaa; soita niille toisen kaupungin ystävillesi! :hug: Miehesi käyttäytyy nyt kyllä ihan idioottimaisesti, anna sen mököttää.

Juu niin varmasti lähdenkin, kun vaihtoehdot ovat yksinolo tai hauskanpitäminen. Mutta tuntuu niin helvetin pahalta tuo miehen kiukuttelu ja käytös, vituttaa kahta kauheammin.

Ja se, että yrittää itse sopeutua tilanteeseen, niin siitäkin tulee sitten hässäkkää.
Ja kaikki lähtöisin ukon omasta valinnasta, mutta minä joudun kestämään syyttelyä ihan kuin tämä nyt minun aiheuttamani sotku olisi! Mies ei kykene ilmeisesti katsomaan peiliin ja ajattelemaan nokkaansa pidemmälle. :'(

Yhteistyössä