Mä vihaan isäinpäivää ja äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viiru"

Vieras
pakko vääntää ukolle aamiaiset ja sapuskat ja ostaa lahja. Tietty näitä typeriä päiviä
pitää viettää, kun on lapsi.
Itse en haluaisi mitään keltään en edes lapseni tekemään suttukorttia hoidosta.
Päiväkodissa on iseille järjestetty aamukahvitilaisuus ja poika on tehnyt lahjan hoidossa.
Onneksi ei tartte nyt mennä sinne kattomaan sitä touhuu.
Pakko se on äitienpäivänä mennä sinne ja ottaa ne suttukortit ja lahjat ja hymyillä vielä
kauniisti ja sanoa kiitos. Mua ällöttää tollanen. Miksi pitää tollasia juhlia. Voi olla hyvä isä ja äiti ilman typeriä seremonioita.
Pakko ne vaan on kestää hammasta purren, jottei lapselle tule pettymyksiä.
Olenko jotenkin outo......... onko muita samanlaisia.

Musta on ihanaa, kun lapset on niin viattomia ja välittömiä, kuiskailee siitä lahjasta ja isi/äiti ei muka tiedä että mitään on tekeillä. Ja musta on ihanaa muistaa sitä omaa rakasta miestä joka on paras isä mun lapsille, ja ihanaa on itekkin saada aamupalat ja muut valmiina äitienpäivinä. Meille nämä isän/äitienpäivät on semmosia koko perheen hemmottelupäiviä, jolloin saatetaan käydä kylpylässä ja viettää erityinen päivä yhdessä. Ja ei niitä "suttukortteja" välttämättä kauaa tuu säilytettyä, mutta lahjat meillä kyllä säilytetään ja niitä myös käytetään aina tilaisuuden tullen (esim. tyynynliina, pefletti, tarjoiluastia)!:)

??????? En ymmärrä sinua, enkä kyllä ole kuullut kaltaisestasi äidistä ikinä.

Minusta ne tarhasta tulevat kortit ovat maailman ihanimmat.
Ovat tallessa kaikki lapsen tekemät kortit ja se lapsen kasvoilla oleva hymy kun hän antaa oman tekemänsä korttinsa on aivan ihana.

Tänään kun hain lapsen tarhasta otettiin mukaan isänpäivä kortti ja piilotettiin se yhdessä vaatekomeroon. Siellä se odottaa sunnuntaita ja lapsi puhui kuinka antaa sen isälle.

Minä rakastan niitä kortteja ja miehelläni on lapsen tekemiä kortteja ja askarteluja tietokoneen vieressä.

Joten en ymmärrä sinua

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en nauti hirveästi noista päivistä . pakkopullaa. ja vituttaa se, että vanhukset odottaa että tulee soittoa tai tekstaria ja sitten kirjotitavat päiväkirjaan /muistivihkoon ylös, kuka lapsistaa muisti.

ja useinhan se menee niin, että niitä paskoja ja vaativia, jotka eivät ole tikkua ristiin laittaneet lastensa vuoksi, muistetaan, mutta ne kiltit on kasvattaneet lapsensa hemmotellen, ja heitä ei muisteta.

Tämä on mun mielipide. En tietenkään näytä sitä lapselle ja nielen kiukkuni, kun ukolle
väsään sapuskat sunnuntaina. Teen sen lapseni takia.
Suomi on vapaa maa ja täällä voi sanoa oman mielipiteensä. Sitä ei tartte kertoa lapselle.
Ukko kyllä tietää, että vihaan näitä päiviä ja myös joulua.

sinänsä tykkään kyllä lasten tekemistä korteista, ja varsinkin nyt koululaisena, kun voi olettaa, että ovat todennäköisesti ne ihan itse omilla pienillä käsillään tehneetkin.

En vihaa isänpäivää, meillä lapset saavat antaa tekemänsä kortit ja lahjat isälleen ja autan heitä aamiaisen laitossa isälleen, sen suurempia seremonioita ei meidän isänpäiväämme sisälly.
Itse en oleta saavani mieheltäni mitään erityiskohtelua äitienpäivänä. ( meillä ei ole kalenterissa niitä isän tai äitienpäiväp.noja:cool::rolleyes:) Lasten tekemät äitienpäiväkortit ovat ihania. :heart:

Yhteistyössä