mä vihaan mun elämää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g

Vieras
vihaan mun miestä. mutta en osaa päästää irti.
en jaksaisi lasten kanssa yksin, tiedän sen. eikä miehestä ole yksinhuoltajaksi.
juopottelen jatkuvasti pahaan olooni, en jaksa olla täällä. siitä saa edes hetkellisen hyvän olon, ei tunnu niin pahalta.
joskus mietin että entäs jos vain kuolisin? mitään en itselleni kuitenkaan tee, koska se satuttaisi liikaa lapsia ja läheisiä, eikä se ole mun mielestä mikään ratkaisu asiaan.
en vain tiedä, mikä se ratkaisu sitten on...

[QUOTE="surku";23676786]samoja juttuja mulla. ainoa ero se etten käytä alkoa ja haluan kyllä elää.[/QUOTE]

haluan mäkin elää. sepä se etten saa sitä tehdä. olen jumissa tuossa m*lkussa, joka rajottaa mun elämää todella paljon. en käy missään muualla kun töissä, koska siitä seuraa välitön v*ttuilu, jos erehdyn kaverin luo, hörppään äkkiä kupin kahvia ja tulen kotiin, koska soittaa perään ja kysyy missä viivyn. en jaksa sitä riitelyä joten helpompi vain jäädä kotiin.

Ja teillä asuu vielä lapsia? Ihan mahtavaa itsekkyyttä. Niillä varmaan hieno elämä, äiti dokaa jatkuvasti ja pelkää vittuilevaa iskää. Ihme urpoja tekin, kaikki pyörii sun oman navan ympärillä ja samalla kun pilaat oman elämäs pilaat myös lapses.

Melkein antaisin mitalin tuollaisesta hölmöydestä

Ja teillä asuu vielä lapsia? Ihan mahtavaa itsekkyyttä. Niillä varmaan hieno elämä, äiti dokaa jatkuvasti ja pelkää vittuilevaa iskää. Ihme urpoja tekin, kaikki pyörii sun oman navan ympärillä ja samalla kun pilaat oman elämäs pilaat myös lapses.

Melkein antaisin mitalin tuollaisesta hölmöydestä

mitä v*ttua mun sitten pitäis tehdä, kerro oi kaikkitietävä.

mitä v*ttua mun sitten pitäis tehdä, kerro oi kaikkitietävä.

Voit joko laittaa elämäsi kuntoon, muuttaa pois ja järjestää lasten hoito heille parhaiten sopivalla tavalla.

Tai jäädä istumaan sohvalle kännissä, katsoa kun elämäs ja lasten elämä menee viemäriin kaljapullo kädessä. Ihan sama mulle, naurettavaa ettei aikuinen ihminen osaa järjestää elämäänsä vaan vinkuu netissä tällaista paskaa.

Sun lapses tulee vihaamaan sua kun ne kasvaa jos koko lapsuuden joutuvat katselemaan tuollaista. Mut sitähän sä tässä oot tilaamassa, älä sit valita siitäkin vanhempana, alkoholisoituneena ja pahoinpideltynä "vaimorukkana".