Mä vihaan lasteni isää niin paljon, että toivon sen kuolemaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun on aivopesty, alistettu, nöyryytetty ja hakattu, ei keksi yhtäkään syytä ilmoittaa poliisille mistään. Sitä vaan on ja pelkää joka hetki. Ei pysty ajattelemaan yhtään hetkeä eteenpäin, kun kaikki voimat on kohdistettava siihen että pysyy sillä hetkellä järjissään ja elossa.

Vaikka isällä on oikeus tavata lapsiaan, niin mikään taho ei voi pakottaa sinua olemaan missään tekemisissä miehen kanssa. Tapaamisen voidaan järjestää perheneuvolan kautta ja myös valvotusti.

Kyllä sun pitäis ehdottomasti hakea yksinhuoltajuutta ja lähäriä. Eihän tuolleen voi elää. Oletko ollut yhteydessä perheneuvolaan tms? Jos olet varaton, oikeusaputoimisto auttaa sinua oikeusasioiden kanssa. Jos isä tapaa lapsia kerran vuodessa ja käyttäytyy muutenkin välinpitämättömästi, niin hänellä tuskin on kovin hyviä mahiksia huoltajuuden suhteen eikä oikeutta välttämättä tarvita.

Toivon sydämestäni että asiasi järjestyvät!

Hae apua www.ensijaturvakotienliitto.fi ja www.nettiturvakoti.net
vaikka sulla on tunne et hän ajaa sut pois omasta kodista niin hae apua lastesi ja itsesi jakasmisen vuoksi.
Se että teillä on tällä hetkellä yhteishuoltajuus ei tarkoita sitä et hänen pitää tietää teidän osoite ja/tai hakea lapsia teiltä. Noissa turvakodeissa järjestetään valvottuja vaihtoja tuollaisissa tilanteissa oleville perheille. Vaikka lapsilla on oikeus tavata isää niin sinulla ei ole mitään velvoitteita häntä tavata. Noissa paikoissa autetaan juuri sinun tilanteessasi eläviä ihmisiä ja siellä on töissä väkeä joka osaa auttaa. Tiedän millaista on tuollaisessa elää :hug:

Käyn jo perheneuvolassa, koska vanhin lapsista oireilee käytöshäiriöin. Siellä on tultu siihen tulokseen, että lasten isä on tähän "syyllinen". Justiinsa siksi, lasten edun takia , asia pitää viedä oikeuteen.
Mutta kun mua pelottaa!!
Pelottaa se, että se ihminen mustamaalaa mut taas ja saa kaikki puolelleen. Ei ois ensimmäinen kerta. Harvassa on ne viranomaiset jotka uskoo mun puolen tarinasta. Mm. kasvatusnla ja mun terapeutti. Mutta kasvatusnlassakin sanottiin että kun tulee olosuhdeselvitys, niin kasvatusnlasta valitaan sellaiset ihmiset tarkkailemaan meitä, jotka ei meitä ennestään tunne. Joten onko takeita että ne uskoo?
Pelottaa, että se puhuu mustan valkoiseksi, ja saa näyttämään mut hullulta joka on keksinyt kaiken (todisteita kun ei ole, paitsi se pari).
Toiseksi pelottaa, että kun mulla on noi velat niskassa, oikeus toteaa mun olevan sen takia kyvytön huolehtimaan lapsistani ja ne otetaan multa pois.
Mitä mä sitten teen, jos multa viedään mun ainoa syy elää????????

Ei tähän ole ratkaisua. Taas huonoja vaihtoehtoja pelkästään.

Lapsiaan hän ei täältä hae. Lapset ovat sanoneet etteivät tahdo isäänsä ovemme taakse. Mutta mitäpä eksä siitä välittää. Hän tulee kun niin päättää. Ja silloin ei auta taas muu kuin lähteä pakoon.

Esim. turvakodin kautta voisit saada hyviä käytännön neuvoja ja tukea. Et ole yksin tilanteesi kanssa, vaan valitettavasti heille kertomasi asiat ovat hyvin tuttuja ja he voisivat neuvoa ja auttaa sinua, jotta pääsisit tilanteessanne eteenpäin. Lastesi vuoksi avun hakeminen kannattaa aina! :hug:

Tuolla turvakodilla tekevät töitä päivittäin juuri kaltaistesi ihmisten kanssa joiden puolisot osaavat sen puhumisen taidon. Pahinta varmaan on juuri se kun toinen niin uskotavasti laskettelee luikuria että ihmiset uskoo ja että itsekin uskoo nyrkistä tulee, mutta toin en saa sinutkin uskomaan että luulet vaan. Mutta noissa paikoissa osataan hommat ja tiedetään miten tietyllä persoonallissuudella varustettu ihminen osaa esittää. Hae apua!

Tutuntuu pahalta lukea tuota Siitä on monta vuotta nyt. Mietin vain kuinka voit. Toivottavasti sinä ja rakkaat lapsesi voitte hyvin missä ikinä olettekin.

Minä vihaan kans lasten isää. Yhdessäolo oli hyvin kuluttavaa ja väsyttävää. Hän petti minua exänsä kanssa koko yhdessäolon ajan. Exä asui eri maassa. Suhde jatkui soitolla ja Facebookissa. Puhuivat vapaasti tunteistaan, seksistä. Niin kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Suhde paljastui vahingossa, itse löysin. Olen masentunut sen takia. Senkin lihava paskiainen! En olisi huolinut...mut pakko lasten takia. Se on heille ok isä.

Vaihda terapeuttia, jos terapeutti on kuullut vain sun version niin eihän se ole koko totuus!

Tässä on kuvaus siitä miksi minä ja mirs erottiin

Miehen versio: koska akka nalkuttaa, ja on narsisti.

Mun versio: mies oli patalaiska, itsekäs, käytti mua hyväkseen jättämällä mulle vuodesta toiseen omatkin sotkunsa siivottavaksi. Seksiä oli liian harvoin, liian lyhytaika kerralla, eikä esileikkejä. Mies ei tehny mitään haluttomuudelleen.
Mä en lopulta nukkunut, en jaksanut mitään olin vitun vihainen miehelle. Yritin pitkää. Puhua nätisti siitä mikä tuntuu pahalta= mikään ei muuttunut, mies pyysi anteeksi, lupas että asia muuttuu, eikä ikinä muuttunut.
Olin lopussa henkisesti ja fyysisesti, olin loukkaantunut ja liian syvällä. Enkä lopulta kyennyt kuin tiuskimaan ja sulkeutumaan.

Kiitos sanoistasi. Niin mielelläni unohtaisin, mutta se ei anna. Se ihminen on ja pysyy meidän elämässä niin kauan kun jommassa kummassa henki pihisee. Mä pääsin siltä jo kerran karkuun, pelastin itseni ja lapseni, ja luulin että se riittää. Jos joku olis kertonut mulle silloin, ettei tää helvetti lopu koskaan, olisin päätynyt silloin armollisempaan ratkaisuun minun ja lasteni osalta.

Mä oon taas loppu. Ymmärrätkö miten uskomattoman kamalaa on se, että se hyökkää.. ja just kun luulet ettet kestä enää, se lopettaa. Ja just kun henkäiset helpotuksesta, että selvisit, se aloittaa taas? Musta tuntuu etten mä saa happea, en pysty hengittämään, EN JAKSA!

Mun terapeutti sanoi että lasten isä on vaarallinen. Mä tiedän sen. Se on fyysisesti vaarallinen. Mutta terapeutti sanoi että se on myös psyykkisesti vaarallinen. Tämä sen peli on keino tuhota mut sisältä, niin että mä en näe kohta muuta vaihtoehtoa kuin jommankumman kuoleman. Ja siinä pisteessä alan olla. Kohta en enää jaksa tätä.

Yhteistyössä