MÄ VIHAAN MUN MIESTÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku äiti

Uusi jäsen
07.11.2005
13
0
1
SE ON NIIN V.ITUN JUOPPO LUUSERI P.ASKA!!!! taas juo baarissa kuin sika eikä tule mielenkään että oli luvannut tulla neljä tuntia sitten kotiin... aina sama juttu... meni lukee muka päivän lehdet ja maksaa kaverille velat... taitaa olla luki häiriö kun näin kauan kestää... kävin kattoo mikäs siellä on niin hienoa ettei kotiin malta tulla niin siellä se r.unkkari istui.. heitin tuopin tuhkiksen sen päälle ja sanoin pari valikoitua... ei mitään reaktiota Se on kuin joku v.itun tohvelieläin ameeba ilman mitään omatuntoa..

Kannattako tuollaista katella???? Ois ihan hyvä herätä hänenki tähän päivään ja tuskin se herää jos eukko odottaa killisti kotona ,passaa,ruokkii ja motkottaa.... Ei muuta ku kampsut kasaan ja menox!!!! Vaikka aluksi viikko teillä tietymättömillä,puhelin kiinni,ei mitään yhteyttä ukkoon....Ja kattosit että vieläkö kalja maistuu.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 23:06 musti kirjoitti:
Kannattako tuollaista katella???? Ois ihan hyvä herätä hänenki tähän päivään ja tuskin se herää jos eukko odottaa killisti kotona ,passaa,ruokkii ja motkottaa.... Ei muuta ku kampsut kasaan ja menox!!!! Vaikka aluksi viikko teillä tietymättömillä,puhelin kiinni,ei mitään yhteyttä ukkoon....Ja kattosit että vieläkö kalja maistuu.....

Olen samaa mieltä, ajan kanssa asiat muuttuu pahemmaksi , puhun kokemuksesta , nyt vielä kun sulla on voimia kiskaise itsesi irti mokomasta miehestä. Itse katselin liian kauan , se vie voimat lopulta meni monta vuotta ennenkuin osasin hakea itselleni apua ammattiauttajalta, josta sain voimia erota.

Ota ukkokulta puhutteluun jahka selviää, ja sano sille suoraan mitä oot mieltä tuosta kännäämisestä.
Kerro asiallisesti äläkä nalkuttamalla miltä sinusta tuntuu tuollanen. Ja selvät pelisäännöt - mies ei ymmärrä mitään vihjailuja.
"My way or the highway"!
Ei kukaan jaksa tuollasta kännikalaa kattoa; eikä tarttekaan jos itellä on #&%?$!* olo jatkuvasti.

Meillä tehos kunnon puhuttelu ja ulkopuolinen apu. nyt mies ollu kohta kk:n juomatta pisaraakaan.
On iteki sitä mieltä että olis pitäny tajuta aiemmin hakea apua!:flower:

Mä voisin myös liittyä kerhoon. Välillä tekisi mieli lyödä sitä ja täysillä! Kaikki paha mitä on mulle aiheuttanut, jatkuvaa laiminlyöntiä ja loukkauksia :'( \|O

Yhteistyössä