Mä voisin nyt tappaa jonkun.Niin vihanen olen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Ihan yksinkertasesta asiasta niinkuin imurointi.Ja se imurinvarren sovittaminen rumemman osapuolen käteen.Mainitsin asiasta ekan kerran klo.12. ´Joo joo kohta´oli taas tää perus.Jankutin ja ukko rupes napisee ku ei jaksa kuunnella.Käskin tehä asialle jotain ni loppuu mäkätys ku seinään.Sanoi että ennenkun jotkut v*tun moukarinheittäjät tai mitkä lie (ei enää olympialaisia kiitos) alottaa niin on tehny ´tehtävänsä´eli siis imuroinut ja korjannut kamansa ja tiskinsä sohvalta.Puol kahelta sanoin että meen nukkumaan.Heräsin äsken ja oliko kämppä muuttunut sitten viime näkemä???Vittu oliko????!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O No ei jumalauta ollut!!!!!!!! Mä olin ihan hiljaa ja menin sohvalle ja vaihdoin kanavaa niin mies huutaa makkarista että ´et vaiha ku mä katon sitä´se siis istu koneella samaan aikaan kun katto telkkaria |O |O |O |O |O |O Mä olen oikeesti niin vihanen että voisin tappaa ton kusiaivon.

reps kops :) taitaa olla jollain tekemisen puute...yks hemmetin imurointi voi mullistaa koko maailman tää ei ole totta! Ei ole yllätys että erotaan, koska naikkoset on noin kiukkusia.

oikeestikko ihmiset voi edes sanoa että voi tappaa toisen yhden imurin takia!? ei voi olla totta, mä häpeän jo ajatusta että kirjottaisin tuollaista tekstiä?? ihan moraalitonta touhua, ei ihme jos tälläiset kasvattajat jakaa oppia eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja :x:
oikeestikko ihmiset voi edes sanoa että voi tappaa toisen yhden imurin takia!? ei voi olla totta, mä häpeän jo ajatusta että kirjottaisin tuollaista tekstiä?? ihan moraalitonta touhua, ei ihme jos tälläiset kasvattajat jakaa oppia eteenpäin.

Tuskinpa kukaan silti oikeasti on tossa tilanteessa murhahommiin ryhtymässä :D Mutta kyllähän sen kaikki tietää miten tuollanen risoo ja tulee ajateltua verenpunaisia ajatuksia.

Meillä mies ei koskaan suostu tekeen kotihommia ja suosiolla teen ne itte niin ei tuu mitää aviokriisiä.Mutta toivon kyllä että joskus voisi edes tiskata tai imuroida kun raskaus pidemmällä..Nyt tosin vasta rv 30

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
helvetti kun on taas niin vakavaa porukkaa liikkeellä. :laugh:

helvetti kun on hauskaa lukea joka päivä jonkun taposta. ja syyt on tätä luokkaa just..

oisko paha antaa sen verran ap:lle ja muille sitä kunniaa ja uskoa ettei joku oikeesti tappaa imuroinnin takia. :headwall: aina vaan ajatellaan heti pahinta. jos olisin tappamassa ukkoani en varmaan täällä siitä kertoisin mustana ensin. :laugh: :D kirjoittaisitko sä??? :o

Kyllä mä olen miettinyt monenkin ihmisen tappamista... enkä sitä pidä yhtään sen moraalittomampana kuin että ap:n mies vaan kattelee konetta ja telkkua vaik vois imuroida omaa kotiaskin. :ashamed:

helvetti kun on taas niin vakavaa porukkaa liikkeellä. :laugh:

helvetti kun on hauskaa lukea joka päivä jonkun taposta. ja syyt on tätä luokkaa just..

oisko paha antaa sen verran ap:lle ja muille sitä kunniaa ja uskoa ettei joku oikeesti tappaa imuroinnin takia. :headwall: aina vaan ajatellaan heti pahinta. jos olisin tappamassa ukkoani en varmaan täällä siitä kertoisin mustana ensin. :laugh: :D kirjoittaisitko sä??? :o

no en tosiaan kirjoita enkä edes ajattele kenenkään tappamista! no tässä kunniaa ap:lle, nostan hattua kuinka hieno ihminen olet, ja kaikille palstalaisille jotka kannustaa ja antaa vinkkejä kuinka kannattaa ukko tappaa. :o

Ihan väliaikatietona arvoisat harmaat;mies on yhä elossa :wave: Ja mitä siihen mun nukkumiseen tulee niin mä olen tänään pessy kaks koneellista pyykkiä,siivonnu esikoisen huoneen,pessy vessan ja puunannu mikron.Niin ja viimeisimpänä muttei tosiaan vähäisempänä;menossa rv 33+2 ja masussa köllii 4kg lapsi jonka kyllä tuntee |O Musta ei oo kauheen ylivoimasta pyytää ukkoa imuroimaan,edes kerran kuussa.Ja vaikka en ois rikkaa ristiin laittanu niin voi se ukkoki joskus jotain tehä.

Miehet! Mut toisaalta: pakkoko se siivoaminen on tehdä juuri sillä hetkellä kun sinä haluat, ja siis käsket. Miehes ei tykkää käskemisestä, mut toisaalta, jos se hänestä olis kiinni, teillä imuroitais varmaan ensi vuonna.. Tuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehet! Mut toisaalta: pakkoko se siivoaminen on tehdä juuri sillä hetkellä kun sinä haluat, ja siis käsket. Miehes ei tykkää käskemisestä, mut toisaalta, jos se hänestä olis kiinni, teillä imuroitais varmaan ensi vuonna.. Tuttua.

Aivan :wave:

Yhteistyössä