Mä yks kerta ihan vakavissani mietin, kuinka surullista et jotku äidit on täällä aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Kunnes tajusin, et niillä taitaa vain olla samanlainen rytmi ku meillä ja satutaan aina yhtäaikaa koneelle :D mä kun olen täällä usein aamu-ulkoilun jälkeen uniaikaan ja sit illalla taas lastenohjelmien aikaan ja/tai kun lapset jo yöunilla.

:D HOH!

Mäki ihmettelin, et miten muut on täällä aina, mutta sitten tajusin että niillä taitaa olla sama rytmi:
Ennen aamupalaa ja sen jälkeen, ennen lounasta ja sen jälkeen, ennen välipalaa ja sen jälkeen, ennen päivällistä ja sen jälkeen, ennen iltapalaa ja sen jälkeen koko ilta koneella. ;)

Metsola, mun täytyy. Lapset ei ole koulussa, tarhassa tai edes kerhossa, ja mies on paikalla vain viikonloppuisin. Ja aika suurella osalla mies taitaa olla päivät (ja ehkä illatkin) töissä, vaikkeivät koko viikkoa poissa olisikaan. Enkä mä muuten syyttänyt sua mistään, ihan rennosti vain siellä!

Tuhmahauva, sulla on kiva työ :D mä laitoin just julmasti (?! vaikka mielissään lapsi on) vanhemmalle lapselle dvdn pyöriin, toinen nukkuu ja mä palstailen rauhassa! Pitää vissiin kahvit keittää vielä.