Mä ymmärrän nyt erittäin hyvin raiskattuja naisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerää jotenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mene hyvä ihminen lääkäriin vaikka häpeäisit tapahtunutta ja luulisit sen olevan oma vikasi. Siinä vaiheessa kun huomaat pysyvät vauriot etkä ole lääkärissä käynyt niin kukaan ei korvaa sulle mitään. Olisko mukavaa elää loppuelämä esim vaipoissa? Tai ääritapauksessa kuolla saamiinsa vammoihin.. Sieltä on hyvinkin saattanut jotain revetä ja pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
No, laita vähintään hyvin syyllistävä viesti "Moi, raiskari! Toivottasti joku panee suakin perseeseen ja lujaa että tiedät mitä kipu on" hyi helvetti noita perseraiskari miehiä *oksentaa*

Tai joku liioitteleva viesti että "täällä makaan ja perse vuotaa verta kiitos sinun. Odota vaan niin kohta on äijät pesäpallomailan kanssa oven takana. Ellei sit poliisi ehdi sun ovelle ensin".

Ei. Liiottelu tai uhriutuminen ei auta asiaa ollenkaan. Lääkärille. Ja tolle tyypille voi ihan suoraan sanoa, että on kipeä olo edelleenkin ja kavereille voi myös sanoa, jotta tietävät välttää kyseistä ukkoa.

Jotain on tosiaan voinut revetä pahasti. Niin voi käydä joskus myös synnytyksessä. Pahimmassa tapauksessa ulostetta valuu elimistön sekaan. Ulosteessa on terveydelle vaarallisia bakteereja ja ne voivat aiheuttaa vakavan, jopa kuolemaan johtavan myrkytystilan. Tämä nyt oli tällanen ääriesimerkki, mutta sekin mahdollisuus on otettava huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No hitto. Mutta eikö sieltä tulisi verta jos olis jotain revennyt?
Sitä ei nimittäin tuu yhtään.

Jos meet lääkäriin ja siellä onkin kaikki hyvin, niin eikö olis helpottavaa? Nyt vaan podet ja kelailet ja kipu koko ajan hälyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Jos meet lääkäriin ja siellä onkin kaikki hyvin, niin eikö olis helpottavaa? Nyt vaan podet ja kelailet ja kipu koko ajan hälyttää.

Onhan se pienempi häpeä mennä lääkäriin nyt, kuin potea sitten mahdollisesti loppuikänsä pidätysongelmista tai vastaavista?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Onhan se pienempi häpeä mennä lääkäriin nyt, kuin potea sitten mahdollisesti loppuikänsä pidätysongelmista tai vastaavista?

Ja huolen saaminen pois pienentää varmasti tuota taakkaa, joka on ilman kivun aiheuttamaa pelkoakin jo ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Minä varmaan olisin vetäny sitä ukkoo turpiin, just kun olis eka kerran tuikannu hanuriin. Voin kuvitella olosi nyt.

Näin mäkin ajattelin ennen tätä tapausta.. :/

kuule ap, se on niin että miehellä on voimaa todella, todella paljon enemmän kuin naisella, vaikka nainen olisi kuinka treenattu.

miestä ei oikeastaan "vedetä turpiin" jollei mies anna niin tehdä, näin pääsääntöisesti. Ja se vastaanotto mitä miehen matkimisen aloittamisesta saattaa tulla, voi olla se että turpaan tulee itselle ja lujaa.

älä ota tätä pahalla, mutta siis tekikö se mies jotain sellaista sulle josta tiesi ettet halua, vai oliko kyse tilanteesta jossa vasta siinä vaiheessa kun se oli tapahtumassa, kerroit miehelle ettet sellaista halua?

En oo uskaltanut kokeilla. :/
Eikä oo ollut niin tarvettakaan vielä. Juttu tapahtui sunnuntaiaamuna joten onhan siitä jo aikaa... Ehkä se on sitten uskallettava mennä lääkäriin.

En oo uskaltanut kokeilla. :/
Eikä oo ollut niin tarvettakaan vielä. Juttu tapahtui sunnuntaiaamuna joten onhan siitä jo aikaa... Ehkä se on sitten uskallettava mennä lääkäriin.

Mene vaan. Ne näkee siellä oikeasti niin kaikenlaista, joten tuo on varmasti aika tavallinen syy tulla vastaanotolle. Ja syyhän ei ole sinun. Et ole itse itseäsi satuttanut, vaan sinua on satutettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä varmaan olisin vetäny sitä ukkoo turpiin, just kun olis eka kerran tuikannu hanuriin. Voin kuvitella olosi nyt.

kuule ap, se on niin että miehellä on voimaa todella, todella paljon enemmän kuin naisella, vaikka nainen olisi kuinka treenattu.

miestä ei oikeastaan "vedetä turpiin" jollei mies anna niin tehdä, näin pääsääntöisesti. Ja se vastaanotto mitä miehen matkimisen aloittamisesta saattaa tulla, voi olla se että turpaan tulee itselle ja lujaa.

älä ota tätä pahalla, mutta siis tekikö se mies jotain sellaista sulle josta tiesi ettet halua, vai oliko kyse tilanteesta jossa vasta siinä vaiheessa kun se oli tapahtumassa, kerroit miehelle ettet sellaista halua?

Se tiesi etten halua sitä.
Se myönsi sen itsekin ja sanoi että teki sen osaksi siksi koska tiesi etten tykkää. :/
Sairas paskapää. Laitoin sille viestin. En uhannut mutta kyllä se osaa siitä päätellä että kannattaa olla huolissaan.
Sanoin että inhoan sitä ja olen kipeä.
Yritti soittaa mulle. :O

Tiedän että se pelkää nyt että kerron siitä eräälle tutulleni jonka tietää suojelevan mua ja varmasti pelkää että saa "vieraita". Noin ei tietenkään käy koska en uskalla sanoa. Enkä muutenkaan halua että ketään hakataan tms..

Kerro sille tutulle.. ei riitä että pelkää, tuollaiset tarvitsee opetuksen tai tekevät saman tempun uudelleen jollekin toiselle.

Eikö se ole silloin raiskaus jos olet ihan selkeästi kieltänyt , sanonut ei, ja mies tekee sen silti? Ei voi olla väliä sillä että olitte jo muuten yhdynnässä, se, että kiellät jotain, jos käsket lopettamaan, se PITÄÄ uskoa. Jos EI ei tehoa, se on raiskaus.

Se myönsi sen itsekin ja sanoi että teki sen osaksi siksi koska tiesi etten tykkää. :/
Sairas paskapää. Laitoin sille viestin. En uhannut mutta kyllä se osaa siitä päätellä että kannattaa olla huolissaan.

Tuskin mies tuollaisesta viestistä säikähtää, kun kerran teki tekonsa tahallaan. Häntä ei varmaankaan sinun inhoamiset hetkauta. Laita viestiä, että olet juuri lääkärissä asian takia. Se saa varmasti tämän typeryksen olon vaikeaksi.

Eikö se ole silloin raiskaus jos olet ihan selkeästi kieltänyt , sanonut ei, ja mies tekee sen silti? Ei voi olla väliä sillä että olitte jo muuten yhdynnässä, se, että kiellät jotain, jos käsket lopettamaan, se PITÄÄ uskoa. Jos EI ei tehoa, se on raiskaus.

Raiskaushan tuo on selvästi. Jos kunnon peppupanoa haluaa, niin silloin mies kyllä osaa lämmitellä naisen pikkuhiljaa niin, että se tuntuu molemmista mukavalta ja hyvältä. Väkisin ja ilman lupaa survaiseminen on raiskaus ja pahoinpitelyä.

Siis hei. Ihan oikeesti. Jos sulla on esim. tekstarina jotain todistusaineistoa missä se itse myöntää asian tehneensä, niin tee nyt hyvä ihminen se rikosimoitus! Yleensä nää jutut kaatu just siihen kun mies ei sitten kuulusteluissa tunnusta ja asioista ei ole todisteita, teet palveluksen muillekin naisille toimimalla näin!

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Tuskin mies tuollaisesta viestistä säikähtää, kun kerran teki tekonsa tahallaan. Häntä ei varmaankaan sinun inhoamiset hetkauta. Laita viestiä, että olet juuri lääkärissä asian takia. Se saa varmasti tämän typeryksen olon vaikeaksi.

Mä siis sanoin sille että kerron sille ystävälleni asiasta. kyllä se nyt pelkää kuollakseen. Siksi se varmaan yritti soittaakin.

Ja se todellakin tiesi että mä en halua sitä. Varmaan "laittoi" mut siihen asentoonkin juuri siksi että mä en pääse vastustelemaan. :/

Ja tuli vielä mieleen että jos et olisi suostunutkaan edes "normiseksiin" niin olisiko se sit raiskannut sut? Kuulostaa perus raiskarityypiltä joka saa kiksit siitä et ottaa väkisin...

tuollaiset peppuhommat kuuluu musta luottamukselliseen parisuhteeseen,toki varmaan niitäkin ihmisiä on jotka yhdenillan juttuina harrastaa kakkoseen
minusta tuon voi jo luokitella raiskaukseksi,koska on ilmoitettu selvällä suomenkielellä,että siitä hommasta ei tykätä.
itsekkin vastaavanlaisessa tilanteessa olisin takuulla lamaantunut

Mutta sanonpa vielä sen, että älä koe syyllisyyttä siitä, jos et tee rikosilmoitusta. Se on TODELLA raskasta ja tärkeintä on tällä hetkellä se, että huolehdit itsestäsi ja toipumisesta. Koita silti säilyttää kaikki mahdolliset todisteet, koska joskus mieli voi muuttua.

Raiskauksessa syyteoikeus vanhenee vasta 10 vuodessa. Rikosilmoituksella ei siis ole mikään kiire.

Karsee tapaus, sympatiat aloittajalle. Ehkä kandeis käydä lääkärillä näyttämässä jos kipuilee vielä kauankin. Tuommosta ukkoa älä mene lähellekään enää koskaan ja varoita kavereitakin menemästä! Vitsi mitä paskapäitä tämäkin maa päällään kantaa..

Yhteistyössä