Mä yritin valita takkia talveksi, siis tän mahan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oikeasti, tosi kivojakin oli. Nekin mitkä aiemmin linkitin tänne, ne elloksen A-linjaiset. Mutta sitten talsin taas koiralenkitystä tuolla vesisateessa vaunujen kanssa ja aloin miettiä niiden takkien kuvauksista pesuohjeita jotka kuuluivat: KEMIALLINEN PESU. Ei edes hienopesu kolmessakympissä, vaan siis kemiallinen pesu. Jostain syystä uudelleen takkeja katsoessani nousi niskavillat pystyyn. En käsitä miksi. (oikeasti käsitän tosi hyvin ) En sitten tilannut mitään niistä, mitkä olin aiemmin valinnut hyviksi vaihtoehdoiksi. :ashamed:

Sopii toivoa, että se minkä tilasin mahtuu päälle tän mahan kanssa koko talven: ainakin sen voi pestä koneessa. Ja mainokset mukaan on sekä tuulta pitävä että vettä hylkivä. :whistle:

minulla on useampi villakangastakki joissa lukee että vain kemiallinen pesu mutta ei ne kyllä sateessa oo menny yhtään miksikään. eikä kemiallinen pesu oo kallis, jos esim kerran vuodessa pesulassa pesettää. n 20e, riippuen paikkakunnasta jne

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23255&productId=202959&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Tollasen. :ashamed: Mä vähän epäilen sen mahtuvuutta, vaikk tilasin kyllä reilun.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
minulla on useampi villakangastakki joissa lukee että vain kemiallinen pesu mutta ei ne kyllä sateessa oo menny yhtään miksikään. eikä kemiallinen pesu oo kallis, jos esim kerran vuodessa pesulassa pesettää. n 20e, riippuen paikkakunnasta jne

Joo, ongelma onkin lähinnä se ett mikään kerran vuodessa pesu ei tän porukan kanssa riitä. Ellei mastiffi kuolaa takin helmaa, niin kyll mä sen johonkin auton kylkeen saan vetästyä tai saan hiekat puistossa päälleni tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Monet valittaa, että ei o kiva olla kesällä raskaana. Mä olen aina todennu, että itse oon mielelläni kesällä mahan kanssa juurikin tuon takkiongelman takia...

Mun mielestä kevät oli melko hyvä aika olla viimesillään. Koko talven mahtu viel omat takit, ja keväällä sitt kun oli jo iso pysty vähentään vaatetustakin. Sitt ei kuitenkaan tarvinnut kärvistellä millään helteillä... (sekin on koettu ):whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Monet valittaa, että ei o kiva olla kesällä raskaana. Mä olen aina todennu, että itse oon mielelläni kesällä mahan kanssa juurikin tuon takkiongelman takia...

Mun mielestä kevät oli melko hyvä aika olla viimesillään. Koko talven mahtu viel omat takit, ja keväällä sitt kun oli jo iso pysty vähentään vaatetustakin. Sitt ei kuitenkaan tarvinnut kärvistellä millään helteillä... (sekin on koettu ):whistle:

Mä oon niin totaalisen kesäihminen, että ei haittaa :D 1. synty elokuussa ja 2. heinäkuussa (tosin viime kesän helteet oli vähän... )

Yhteistyössä