mää en ala tää ei oo mun päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmy myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymmy myy

Jäsen
30.04.2005
930
0
16
ensin valvotaan yö kun neiti oksentelee joka paikan ja nyt sitten mies päätti lainata mun autoja ja siinä oli mun kotiavaimet samassa,noh likka oli kouluun lähtiessään menny laittamaan ulko-oven lukkoon ja arvatkaas onko meidän ulko-ovi sellainen että se laitetaan sekä sisältä että ulkoa avaimella lukkoon :headwall: :headwall:

nyt mä oon jässähtäny sitten tänne ja isäntä ei voi poistua töistä aukaseen ovea ja likan kouluun on matkaa vaan 1½km mut en saa sinne yhteyttä.. |O |O
ja isäntä tulee vasta kolmen jälkeen ja neiti vähän ennen kolmea.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Etkö voi käydä koulussa ja tytön luokassa?Tai mennä välkän aikaan tai soittaa opelle?

Mä käsitin että ap on lukkojen takana kotonaan.

Juuh,luin huonosti..
Mut silti voisi soittaa opelle

yritän koko ajan.. ;)

Toivotaan että saat open kiinni!

Ei oo minunkaan päivä tänään. Auton ovet jäässä, lämppäritolppa ei toimi just tänään ku olisin hiustenkuivaajalla sulattanu. Pitää mennä kuumavesipussilla sulattamaan kuhan isot tulee koulusta ettei tarvi ton juniorin kans säheltää.

Juniori on sit kiukkunen ku minäki oon pahalla päällä. Ja koiraki on perseestä. Ja tavarat ei mahu mihinkään. |O |O |O |O |O |O

jes sain opettajaan yhteyttä ja pyytää neitiä käymään koulusta kotona :D

Olisko teillä ylimääräistä avainta jättää sisälle vara-avaimeksi?

juu vara-avain on mutta se on taas tuolla ulkorakennuksessa jos tapahtuukin jotain,mutta näköjään tarvii teettää avain myös sisäpuolellekin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
:D
Ei sais nauraa, mut on kyllä aika kenkkumainen tilanne.

Tuli tässä mieleeni, että eikös tuommonen lukkosysteemi ole esimerkiksi paloturvallisuuden kannalta aika huono?

niin onhan sekin totta,mutta vanha talo ja vasta muutettu elokuussa tänne ni jos sitten kun ollaan tää sisäremontti saatu valmiiks vaihettais noita ulko-ovia :D

Tuli tässä mieleeni, että eikös tuommonen lukkosysteemi ole esimerkiksi paloturvallisuuden kannalta aika huono?

niin onhan sekin totta,mutta vanha talo ja vasta muutettu elokuussa tänne ni jos sitten kun ollaan tää sisäremontti saatu valmiiks vaihettais noita ulko-ovia :D

Eikö alkuun voi vaihtaa lukkoa vai onko kovin kalliita?

tohon on vaikea vaihtaa kun on sellanen "vanhan ajan" ovi
,mut toisaalta en mä tiiä..

tohon on vaikea vaihtaa kun on sellanen "vanhan ajan" ovi
,mut toisaalta en mä tiiä..

Ok.No,vara-avain olisi ainakin hyvä olla :)

Yhteistyössä